De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung SM-X916B op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

B.Weckx 15-08-2023

Samsung Galaxy Tab S9 Ultra (14.6", 5G) 1TB - 16GB

Geschreven voor: Samsung SM-X916B

De S9 ultra in antraciet is misschien wel prijzig, maar hij is zeker zijn geld waard. Ik heb de versie met 1Tb rom en 16Gb ram en hij werkt zeer goed.

Ik ben een avid gamer en dus is het voor mij belangrijk dat de producten die ik koop videogames vlot en zonder problemen kunnen runnen. Genshin Impact bv is een zeer zware game door de 3dbeelden, deze kan moeiteloos op de hoogste Settings gespeeld worden zonder fpsdrop.
Daarnaast is het beeld en geluid van de tablet superb. De ingebouwde speakers zijn glashelder en vervormen het geluid totaal niet, integendeel ze werken zelfs beter dan mijn geluidsinstallatie voor mijn tv haha.

Tekenen en schrijven op de tablet gaat ook perfect, de ingesloten S Pen werkt perfect en ligt goed in de hand, het enige dat ik hierop te zeggen heb, is dat ik het fijn zou vinden als de knop op de spen zich bovenaan zou bevinden. Zoals het gummetje op een potlood, en dat je eventueel door het omdraaien van de spen, de gom als gom zou kunnen gebruiken. Maar dat is meer een want, dan een must-have.

Set-up van de tablet ging daarnaast ook zeer vlot aangezien ik ook andere galaxyproducten gebruik, en ook is het zeer leuk dat er een aantal apps in proefversie zijn die je een jaar lang kan uitproberen zodat je kan vinden wat jou het beste past.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Goed geluid
  • Geweldige processor
  • Waterdicht
  • Licht voor haar grootte

Minpunten

• Groot voor sommigen