Medion LIFETAB HD S10365 10,1 inch / zwart / 64 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion LIFETAB HD S10365 10,1 inch / zwart / 64 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Annemiek Bos 23-08-2016

AFRADER: Medion® Lifetab HD S10365 64 GB

Dit is mijn 3e Medion tablet en ben eigenlijk altijd erg tevreden geweest met de Medion tablets. Daarom kocht ik nu klakkeloos weer een Medion. Want een vervelend apparaat is de MEDION® LIFETAB HD S10365 64 GB. Echt een afrader.
Alle browsers springen op full screen. Het is wel in te stellen geen full screen, maar toch springt het scherm steeds op full screen. Ik kan niet meer terug uit een app omdat het full screen is en er geen andere knoppen zijn om terug te keren naar het hoofdscherm.
Als het is ingesteld op 'niet automatisch draaien' dan draait het scherm naar wanneer die daar zin in heeft. Heel vervelend.
Het apparaat is extra zwaar in verhouding tot mijn vorige Medion een P8912. Hiervan is helaas het glas kapot gegaan (barst erin) zodat het niet meer bruikbaar is.
De camera van de S10365 is slecht. De camera van de P8912 is echt stukken beter. De kleuren zijn slecht.
Kortom: ik ben niet tevreden over dit apparaat en heb spijt dat ik nogmaals een Medion gekocht heb. Ik koop er nooit meer een!

Minpunten

• scherm draait automatisch
  • automatisch full screen
  • kleuren zijn slecht
  • camera is slecht
  • zwaar apparaat

WM 13-07-2016

Medion tablet 10365

Tablet week in bezit. Hiervoor fervent Apple gebruiker.. Tablet werkt uitstekend. Mooi beeldscherm. Accu laadt snel op itt wat beweerd wordt. Geen 15 uur maar ongeveer 4,5 uur! Snelle verzending en afgeleverd met screenprotector en hoes/stand. Ondanks dat Android even wennen is, ben ik erg tevreden. Grote opslag, HDMI en sd card slot. Echt een aanrader.. En dat voor een prijs die echt onder de high end merken ligt.

Jos 01-06-2016

Ik heb sinds een week deze tablet in mijn bezit. En ik moet zeggen dat ik er geen seconde spijt van heb . Hij voldoet aan alle verwachtingen.