De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion LIFETAB MEDION LIFETAB E10713 - 64 GB - WiFi - 10 inch - Zwart 10,0 inch / zwart / 64 GB / 4G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Polle 21-11-2020
Voor mij een miskoop . Er staat enkel een camera naar jezelf gericht , zodat je enkel jezelf kan filmen of fotograferen . Je kunt dus geen foto's nemen ,geen QR scannen of eventueel betalen . Mijn vorig toestel van Medion had dit wel zodat ik dacht dat op alle toestellen wel 2 cameras zouden staan wat toch normaal zou zijn ????

Fideludo 20-11-2020

Medion E10713 een goed product met uitstekende klantendienst

Mijn zoveelste tablet.. De E10713 voldoet aan mijn verwachting met goed scherm, snelheid, stevigheid en ook de lage kostprijs. Prima product. Aanrader. Kijk ook naar de aangeboden kortingen !

Pluspunten

• Scherm
  • Opstarttijd
  • Kostprijs met aangeboden korting

Minpunten

• Geen camera aan achterkant

De Smet 15-10-2020

In onafhankelijk onderzoek komt dit tablet er goed uit voor dagelijks gebruik Deutsch Stiftware test.
Met het toetsenbord/hoes erbij is dit een kleine PC vervanger.
Mails kranten YouTube bankzaken
Veel geheugen 64G en uitbreidingsmogelijlheden sim sd ..
Beeldscherm ok, batterij 600mA
Voor 200 euro bijna de helft van een samsungS 6 lite

Minpunten

• Geluif