Yarvik Xenta 7 7,0 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yarvik Xenta 7 7,0 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

bosklapper 30-12-2012

sinds gisteren in huis, prachtig toestel, ziet en voelt kwaliteitsvol aan. beeldscherm is schitterend van kleuren en resolutie. werkt ook supersnel.Als je een kleine tablet nodig hebt voor huis en tuingebruik vind ik dit zeker een aanrader.enkel wifi-ontvangst is minder, je kan niet ver van de modem of router verwijderd zijn , dit kan ook aan de router of modem liggen, zal de toekomst nog uitwijzen.
Oplaadaansluiting is ook minder, werkt niet via usb-micro of mini maar met een eigen aansluiting, dus op de pc of in de auto opladen gaat (nog) niet, de aansluiting op zich werkt wel prima.

quinty013 18-05-2013

Goedenavond,
Ik overweeg om ook om deze tablet te kopen naar ben benieuwd of hij het nog steeds goed doet na de aankoop. Vanwege alle slechte reviews van sommige mensen.

Groeten van Quinty.