Yarvik Xenta 7 7,0 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yarvik Xenta 7 7,0 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

Arahilien 14-09-2013

Wat een teleurstelling! Tablet drie maal geprobeerd en drie maal vast gelopen. Harde reset werkt ook niet. Accu leeg laten lopen, wat niet zo lang duurt (pfff) en opnieuw opgestart. Helaas loopt de tablet dan weer vast. Gaat terug naar de winkel en op zoek naar een tablet die wel werkt.

EdmondPetrus 08-02-2013

Slecht apparaat.Na 1 maand scheed hij er totaal mee uit!
Zelfs een fabrieks-reset werkt niet. Vandaag gaat hij terug!
Beeldkwaliteit vind ik goed.
Het geluid is niet om aan te horen, ik heb veel gehoord, maar dit slaat alles. Weggegooid geld om luidsprekers in te bouwen.
slechte aansluiting van geluid via een 2,5mm stekker. Een 3,5mm stekker is een stuk steviger.
Bijzonder irritant is het feit dat het geluid niet meteen overgeschakeld word als je er een stekker insteekt. je moet de muziek dan eerst opnieuw opstarten.
Maar het geluid via een kabeltje op een versterker is wel goed.
Als e-reader gebruikt, kan je het beste de oplader aangesloten hebben, anders is de accu zo leeg.
Beslist een afrader.......

suresh29 13-01-2013

dit is een verschikkelijk onding, heb 2x besteld, de 1e deed het na 5 minuten niet meer en de 2e na een dag. Yarvik heeft geen helpdesk, maar alleen een forum op hun site en dit probleem is een bekend probleem iedereen heeft er last van en de enige manier om hem weer aan de praat te krijgen is door te wachten tot batterij zelf leeg gaat ( ongeveer 6 uur) en dan moet je hem weer laden en dan gaat ie weer aan.
ik heb ze terug gestuurd en mijn geld terug gevraagd.