Medion LIFETAB S9512 9,7 inch / zwart, grijs / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion LIFETAB S9512 9,7 inch / zwart, grijs / 16 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

connexxionboy 01-06-2013

Review deel 2 vervolg,
Na wat dagen met de tablet te hebben gespeeld,heb ik de accuduur score verhoogd naar 9.
Hij gaat echt lang mee, spelletjes gespeeld gesurfd en You Tube bekeken alleen had ik een slechte Wifi verbinding,het beeld verbluffend mooi,en het geluid met SRS erg mooi naar mijn mening.
En de voor geïnstalleerdeApp teken blok erg leuk voor jong en oud camera 1.3mp is ik geen wonderen verwachten,bleu tooth werkt goed alsmede gps.
Kortom een aanrader,als je niet meer euro's wil neerleggen voor een Samsung of Ipad.
Gewoon een goed product voor een redelijke prijs.
Bij eventuele minpunten komt er een Deel 3.
Met groet, Connexxionboy

connexxionboy 31-05-2013

Heb hem bij Bart Smit aangeschaft voor 179,- euro, ben ermee aan de slag gegaan en moet zeggen Prima. Tot nu toe geen gekke dingen mee gemaakt.
Ik heb al meer spullen van Medion en ben daar zeer tevreden over
Het toetsenbord reageert goed en soepel,beeldscherm mooi,opstarten duurt wat lang maar niet hinderlijk,gewoon even de reclame wat hij weergeeft Medion Lifetab en ondertussen start de boel op.
Ik vind het een mooi Tablet met afgeronde hoeken lekker dun,en werkt prettig,tot nu toe geen minpunten kunnen ontdekken. Prijs/Kwaliteit verhouding meer dan prima.
Met vriendelijke groet,Connexxionboy.

P.s ik vind kieskeurig.nl een prima site omte vergelijken en reviews te lezen,voor je tot Aankoop over gaat , ik raadpleeg dit zeer vaak.***** 5 sterren zeker waard.