Huawei MediaPad 7 7,0 inch / zwart, zilver / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Huawei MediaPad 7 7,0 inch / zwart, zilver / 8 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

buzzbuzz 05-03-2012

Heb de Mediapad nu een paar weken in bezit. Had hiervoor een Archos 101 G8.
De mediapad is een stuk kleiner, maar heeft een hogere resolutie. Tevens is het scherm heel veel beter. Het betreft een IPS scherm met prima kijkhoeken en een resolutie van 1280x800, wat een haarscherp plaatje oplevert. De touch nauwkeurigheid is behoorlijk goed, maar kan nog wel beter. Er zit nu Android 3.2 op, maar 4.0 is onderweg.
De bouwkwaliteit is uitstekend. Een degelijke aluminium unibody met alle benodigde aansluitingen.
De processor is lekker vlot en kan alles prima aan, inclusief het afspelen van 1080p films, ook over het draadloze netwerk.
Van 3G maak ik geen gebruik, maar het zit er wel in.
Door de kleinere behuizing is ook de accu kleiner, en dus haal ik de accuduur van de Archos niet, maar het is prima te doen. En het opladen gaat ook behoorlijk vlot, dus al met al ben ik zeer tevreden over deze tablet, zeker gezien de prijs.

44Ruud 14-04-2012

Ik heb een ziggo account maar kan geen e-mail installeren. Krijg steeds 'lan servcer niet vinden' terwijl ik wel kan internetten. Kun jij me helpen? Vast bdankt