Archos Arnova 7B G2 7,0 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos Arnova 7B G2 7,0 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Maanling 09-04-2013

Vreselijk ding.

Het beeld is niet scherp, het scherm werkt niet goed, en als je hem aan de oplader legt blijft hij maar opstarten? Er zit geen gewoon android op, playstore kende hij bijvoorbeeld niet. Wifi ontvangst is slecht en de accu gaat misschien 2 uur mee.
Het was een goedkoop ding, maar in dit geval was goedkoop dus duurkoop.

mellowney 08-07-2012

het is een goed dingetje, dat is zeeker. prima internet, alleen heb ik 1 probleem... vandaag deed hij heel vreemd. toen ik hem aan de usb oplader wilde leggen, startte hij gewoon op als normaal, maar ineens ging hij gek doen en BLEEF aan het opstarten. ik weet niet hoe ik dit goed krijg?

sandra1919 08-07-2012

ik heb me tablet al een half jaar
hij is ook bes wel vaak gevallen en doet het goed alleen een paar krasjes op de achterkand
mooi beeld kwalitijd en start snel op maar soms moet nog ff laden de accuduur is supper goed en doet bes wel lang voordat die leeg is je kan gratis apps doawnnloden en maken dus ik zeg supper goeie tablet

Alain uit Brugge 28-05-2012

Tweede deel van mijn review na 6 maanden gebruik : video's en film's binnentrekken gaat goed met het programma 'handbrake' en mits elke nacht op te laden gaat de accu meestal voldoende lang mee, zelfs voor een film van normale duur, dus verhoog ik mijn quotatie. Het toestel voldoet aan de verwachtingen en is zijn prijs van 99 euro méér dan waard.

g van Doorn 09-05-2012

Ik heb mijn tablat net pas in mijn bezit en ik ben er nu al zeer tevreden over !
Na het lezen in het handleidingboekje was alles zo ingesteld, appstore is snel en gemakelijk gedownload,goed appstore ook! , internet is snel, mooi beeld kwaliteit. Super tablat vooral voor deze prijs!

carolieneversdijk 02-09-2012

ook een facebook app?? en geluidskwaliteit?

Alain van Brugge 08-02-2012

akkoord, de accu gaat maar 2u mee las je surft via Wifi maar voor de rest is het een prima toestel. Scherp beeld, ingebouwde webcam, slikt foto's en muziek zonder problemen maar tot op heden vond ik niet hoe hij zelf opgenomen video's aanvaardt of DVD's (maar ik ben dan ook bijna zeventig). Ik kocht het toestel ad. 99 euro in de Carrefour te Brugge. Is zijn geld waard en met zijn 2 jaar waarborg kan er niet veel misgaan. Prima koop !