Sony A6100 zwart + 16-50mm Travel Kit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony A6100 zwart + 16-50mm Travel Kit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Starseeds 07-05-2020

Compact toestel voor scherpe foto's

Ik kocht dit toestel om tijdens de lockdown live videos te kunnen streamen. Ik was dus op zoek naar een toestel dat betaalbaar is en in 4k kan shooten. Ik twijfelde tussen de Sony a6100 en a6400 en ben uiteindelijk blij dat ik voor de a6100 heb gekozen. Het toestel is compact, ligt goed in de hand, heeft heel wat functies en maakt scherpe foto's en video. Ik ben tot nu heel heel tevreden. Het enige minpuntje voor mij is de richting waarin het LCD scherm draait als je een selfie wilt nemen. Bij sommige toestellen opent de LCD naar opzij. Bij deze Sony wordt hij naar boven geklapt en dat gaat wat stroefer. All-in-all een leuke semi-professionele camera met heel wat opties voor een goede prijs.

Pluspunten

• 4k video
  • clean HDMI

Minpunten

• niet water- en stof dicht
  • LCD scherm opent naar boven