Zanussi ZAN1825 wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZAN1825 wit, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,1

Vivian_01 21-07-2012
Geschreven voor: Zanussi ZAN1825 wit, zilver

Nu ongeveer 1,5 jaar in mijn bezit.
Ik ben helemaal tevreden met de stofzuiger. Genoeg zuigkracht en doet zijn werk prima. Prima ding voor een prima prijs.
Af en toe het stoffiltertje even schoonmaken (uitkloppen) en soms afspoelen onder de kraan. Dat is dan wel even een minder leuk karweitje maar goed, geen gedoe met zakken aanschaffen en vervangen.
Ik heb laminaat en 2 katten. Verder 2 matten in huis en die worden ook prima schoon. De haren worden prima opgezogen en de stofzuiger laat zich soepel meetrekken.

Kleber 22-06-2012
Geschreven voor: Zanussi ZAN1825 wit, zilver

Echt een waardeloos ding. Hoewel er 1600 Watt onder de motorkap zou moeten zitten, is de zuigkracht minder dan mijn vorige van Bosch die het met 1000 W moest doen. Ik heb twee katten die flink verharen en het is gewoonweg onmogelijk om de haren in een, twee, drie of zelfs zes keer weg te krijgen. Op het tapijt moet ik met het mondstuk op de knieen het tapijt doen en zelfs dat is niet helemaal voldoende. Daarnaast slaat hij zomaar af als hij te warm wordt, en dat is heel snel. Ik heb een piepklein apartement, en na een paar minuten gaat hij gewoon uit. Je moet hem dan laten afkoelen, het is gewoonweg belachelijk voor zo'n merk.

adewijk62 30-06-2013

totaal niet objectief! Dat een produkt tegenvalt tot daarentoe maar om dan overal een 1 te geven dat is niet de bedoeling bij een site als deze. Volgende keer beter?!

pimmetje1947 30-11-2013

Kleber Tijdig schoonmaken van de filter verhelpt dat probleem als je dat niet doet raakt deze verstopt met dat gevolg .Zelf in bezit van deze stof zuiger met 2 langharige honden en een kat en hij zuigt probleemloos