Zanussi ZAN3940 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZAN3940 zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ayovoof 14-02-2012
Geschreven voor: Zanussi ZAN3940 zilver

Het was een goedkoop model, maar wel heel gemakkelijk in het gebruik. Ook lekker veel motorvermogen voor zo'n lage prijs! (natuurlijk produceert hij op vol vermogen wel de nodige decibels, maar dat was te verwachten). Ik ben er eigenlijk wel erg tevreden over! Als ik mijn laminaatvloer stofzuig hoeft hij niet eens op vol vermogen, om toch al het vuil snel op te nemen.
Als deze stofzuiger 3 of 4 jaar mee kan, ben ik al dik tevreden!

jaapreview 11-01-2012
Geschreven voor: Zanussi ZAN3940 zilver

Geen goede machine de motor steeds verschillende toerentallen en reageert slecht op de regelaar, soms helemaal niet
buis is veel te laag ik moet bukken met 190cm lengte
opzet stukjes die bij geleverd zijn produceren nog meer lawaai, en de motor is al lawaaiig soms zet ik hem ff uit voor mijn oren.
echt geen goed woord voor, sorry zanussi. heb vaak goede ervaring met zanussi, heb hiervan spijt.

Jos3509 12-06-2011
Geschreven voor: Zanussi ZAN3940 zilver

Type stofzuiger is duidelijk van de goedkopere soort en derhalve niet tot veel in staat. Ik durf de stofzuiger nu niet meer te gebruiken omdat de motor veel te veel toeren maakt en dreigt te exploderen.
Typisch voorbeeld van Goedkoop is Duurkoop.