Bestron A2010E zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron A2010E zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

S*****@l****** 17-03-2022
Geschreven voor: Bestron A2010E zwart

Heb deze stofzuiger sinds 2013 in gebruik en na al die jaren dagelijks in gebruik en de zuigkracht is nog steeds top.
Ben er echt blij.mee en zuinig op.

peet10000 26-07-2014
Geschreven voor: Bestron A2010E zwart

Van een goedkope stofzuiger verwacht ik geen grote prestaties maar dit is echt een miskoop. Na 3 maanden is er geen zuigkracht meer, wel een enorme herrie. De aan/uit kop doet het niet meer en het klepje van het uitzuigfilter valt er steeds uit. Steel is erg klein maar ik had hem dan ook voor de auto gekocht, dan is een lange steel niet nodig. Maar nu kan hij naar de milieustraat. Een echte afrader.

nivato 02-05-2012
Geschreven voor: Bestron A2010E zwart

Ok de prijs is er ook naar. Maar duurzaamheid moet je ook bij de goedkopere klasses eisen. Dat zit niet bij dit apparaat, helaas. Slang laat los bij minste of geringst en hij vertoont al snel instabiliteit. Jammer van het geld.

HenkvdN 25-04-2012
Geschreven voor: Bestron A2010E zwart

Een heel slechte stofzuiger. De zuigkracht is bij het begin vooralsnog in orde, maar hij kantelt snel, de stang is te kort en al op de eerste dag van gebruik viel het klepje aan de achterkant voor het filter er vanzelf af en is er niet meer goed op te zetten, dat valt er steeds weer af. Kortom een goedkoop produkt dat zelfs dat beetje geld niet waard is

Stofzuiger33 06-04-2012
Geschreven voor: Bestron A2010E zwart

Helaas wordt de zuigkracht na verloop van tijd minder.
De bevestiging van de slang aan de stofzuiger laat los. Ik moet het regelmatig weer vastzetten.
De combiborstel met lijmpistool lijmen heeft weinig zin. De stofzuiger kantelt regelmatig.
Door de grootte en gewicht vind ik het niet gebruiks-
vriendelijk.
Ik heb deze stofzuiger in de zomer van 2011 gekocht.
Intussen heb ik een nieuwe stofzuiger gekocht.
Klein, lichtgewicht en goede zuigkracht.

sicco buijs 24-02-2012
Geschreven voor: Bestron A2010E zwart

Helaas is dit een zeer slechte stofzuiger. Ik heb producten van Bestron gehad die wel van een goede kwaliteit waren maar dat is hier niet het geval. De aan-uit knop ging al snel moeilijk doen waardoor ik de stofzuiger nu aan en uitzet met de stekker in het stopcontact steken/uittrekken. De telescoopstang is te kort waardoor je last van je rug krijgt tijdens het gebruik(Ik ben 1m82). De telescoopstang blijft niet goed zitten op de gekozen lengte stand waardoor de verlengstang steeds in de andere stang schiet. De stang schiet ook steeds van het zuigstuk los. Ook het bevestigingspunt van de slang aan de machine heeft het begeven na normaal gebruik waardoor ik hiervoor tape heb moeten gebruiken. Het kleine wieltje aan de voorkant is er al na korte tijd afgevallen.
Dit alles is gebeurd bij normaal gebruik.

naamloos30 25-01-2012
Geschreven voor: Bestron A2010E zwart

Vanaf begin geen goede zuigkracht. Nu na 3 maanden houdt hij er tijdens het zuigen er mee op.

Miel en Sil 48 18-12-2011
Geschreven voor: Bestron A2010E zwart

Deze stofzuiger mag zich met recht de slechtste stofzuiger ooit noemen. De telescoopbuis is te kort zelfs voor kleine mensen. De stofzuigerslag is stug en scheurt zeer snel. De stofzuiger is zwaar en onhandig. De aan/uit-knop werkt niet goed waardoor je er iets tussen moet duwen om de stofzuiger te laten werken. De borstel gaat snel kapot en is niet meer te repareren. Het enige goede aan de stofzuiger is de zuigkracht. Voor de rest is het een onhandig ding. Goedkoop is weer duurkoop gebleken.

Stofzuiger33 13-12-2011
Geschreven voor: Bestron A2010E zwart

Ongeveer een halfjaar geleden in de aanbieding gekocht bij de Kijkshop, voor 59,99.
Behoorlijk veel spijt ervan.
RVS telescoopbuis is tekort.
Ik ben klein en zelfs voor mij is het onprettig.
Kort na aankoop ging de combiborstel al kapot.
Het is lastig om te stofzuigen met een combiborstel, die steeds loslaat. Ik moet het lijmen en hopen dat het vast blijft zitten. De slang is te dun, waardoor het "dichtzuigt" bij het stofzuigen op 2200 watt.
Wat ik misleidend vond is de garantie van 5 jaar.
Het heeft veel zuigkracht, maar de rest is allemaal van inferieure kwaliteit en geen universele maat.
Anders had ik de hulpstukken en/of slang van mijn oude stofzuiger ervoor kunnen gebruiken.
Advies koop beter een wat duurdere stofzuiger en niet zo'n troep.

Rutger1964 20-06-2011
Geschreven voor: Bestron A2010E zwart

Een vreselijke stofzuiger. Duurzaamheid is gelijk aan nul. Er is nog niets wat niet kapot is gegaan. Dat varieert van een kapotte zuigmond tot een afgebroken wiel of een aan/uit knop die het niet meer doet. Ik heb waanzinnige spijt van deze aankoop.

dolfijn13 02-03-2011
Geschreven voor: Bestron A2010E zwart

heb hem nu een paar dagen,en ben er tot nu toe zeer over te spreken.
prima prijs/kwaliteit verhouding.
goede zuigkracht en ook nog accesoires erbij.
over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen aangezien ik hem pas een paar dagen heb.
prima stofzuiger voor een heel mooi prijsje.