Nordland NST 9618 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nordland NST 9618 rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,3

Leesie819 27-02-2011
Geschreven voor: Nordland NST 9618 rood

Sluit me aan bij vorige recensent.
De verbinding tussen het mondstuk en de slang is heel zwak en was binnen een maand stuk. De verkoper van de winkel deed niet moeilijk over een nieuwe slang en vertelde dat dit een bekend probleem was in hun zaak. Inmiddels is na 2 maanden deze slang ook weer stuk gegaan.
De wielen van het zuigstuk rollen heel stroef na een paar keer zuigen en de mogelijkheden zijn beperkt. Door zijn goeie zuigkracht en compacte formaat scoort hij nog 1 voldoende maar ik raad mensen aan toch nog verder te zoeken naar een andere stofzuiger en deze lekker te laten staan in de webshop/winkel

Pietje32 17-12-2010
Geschreven voor: Nordland NST 9618 rood

De stofzuigerslang liet al na 1 keer stofzuigen los. Wel netjes een nieuwe gekregen maar nu al weer los. Winkel gebeld en mag weer nieuwe slang komen halen, blijf niet aan de gang. Wil gewoon een andere stofzuiger. Deze maakt ook wel erg veel herrie.