Siemens VS06G1812 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VS06G1812 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,1

Sonsonsonson 01-03-2013
Geschreven voor: Siemens VS06G1812 zwart

Ontzettend slechte stofzuiger, na ca een jaar brak het eerste wieltje af vervolgens de andere twee. Hij krast nu verschrikkelijk over de vloer. Dit heb ik bij Siemens gemeld, het antwoord was dat ik de stofzuiger maar moest opsturen. Ik hoor hier meer klachten over dus mijn advies: niet kopen. Ik koop nu een stofzuiger met grote wielen en zeker geen Siemens meer.

spiritualchild 23-01-2014

joh door stofzuigen met kapotte wielen lijkt me ook geen strak plan voor je vloer je rijd toch ook geen auto zonder banden!!!!

Akita1 06-11-2011
Geschreven voor: Siemens VS06G1812 zwart

Teleurstellend wat men doet geloven dat deze stofzuiger ideaal is voor parket en laminaat. Vele stofzuigers doelen op de zachte borstel die erbij zit maar vergeten totaal de wielen! Speciaal deze stofzuiger aangeschaft met zwenkwielen en de veelbelovende text op de voorkant van de stofzuiger. Geen strepen en krassen dacht ik, maar helaas deze wieltjes krassen nog meer als mijn vorige stofzuiger met vaste achterwielen. Ook het oprollende snoer begint al tegen te sputteren even trekken en dan rolt hij vanzelf in.. helaas...vandaag na de 4e keer gebruiken weigert hij op te rollen. Na veel trekken en loslaten weet ik hem opgerold te krijgen. Nee helaas voor mij een miskoop geweest wat de krassen en het snoer betreft. Verder ziet hij er goed uit zuigt hij goed en is hij niet zwaar, of hij lang meegaat..ik betwijfel het