Electrolux Z 8221 zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux Z 8221 zwart, grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

walter41 12-03-2008

Een heel goede stofzuiger. Eenvoudig in gebruik en onderhoud. Prima zuigkracht en eindelijk is éne met een lang snoer. Filter is zelfreinigend. Echt een aanrader. Vijf weken in gebruik.

H.Stel 19-11-2007

De electrolux z8221 is een fantastisch stofzuiger.
2 filters die automatisch worden gereinigd.
Een extra lang snoer en een geweldig zuigvermogen.
Vanwege mijn allergie is dit een unieke stofzuiger. Ik heb hem ongeveer 1 maand en is veel praktischer en gebruiksvriendelijker dan de dyson die ik al snel wegdeed evenals de Philips marathon.

Jannes2 11-09-2007

Ook voor de man is dit een fijne stofzuiger!
De vorige stofzuiger was een goedkoop geval waarvan de stang te kort was en regelmatig los schoot.
Deze stang is te verstellen zodat je de ideale lengte hebt om te zuigen.

De zuigkracht is prima, het schoonmaken van de filters wat je de stofzuiger kan laten doen is een fluitje van een cent en werkt prima.
Het lange (dunne) snoer is erg praktisch.
Kortom; een aanrader, en zelfs voor de man een fijne stofzuiger.

jazzy007 04-06-2007

Deze stofzuiger werd aanbevolen omdat de filter buiten de stofbak zit zodat deze minder snel vuil wordt. Tevens hoef je de filter niet meer de vervangen. Dit moet bij een Philips dus wel(waar mijn eerste keus naar uitging) die 25 euro per stuk kosten.

Filter is zelfreinigend. Na het stofzuigen ff de filter omdraaien aan de knop draaien(30sec) en de filter word schoongezogen.
Voel stevig aan. Zuigkracht is goed. Lekkere lange snoer (13 mtr) Zit een parketzuigkop bij.

Na iedere zuigbeurt ff de stofbak legen zodat de zuigkracht behouden blijft. Werkt als een soort waterkoker. Je hoeft hem pas open te doen wanneer je bij je biobak staat dus geen stofspoor in je huis.

Kortom prima apparaat gewoon kopen.