De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hoover HE310HM 011 rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Ginny88 08-12-2023

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Hoover HE310HM 011 rood

Het is een fijne compacte en lichtgewicht stofzuiger. De stofzuiger is fijn in gebruik. Ik kan deze gemakkelijk naar verschillende ruimtes tillen en zelfs mijn oudste zoon van bijna 8 kan er goed mee overweg. Ik was sowieso op zoek naar een nieuwe stofzuiger, dus dit is een goede vervanger. Wel ben ik nog op zoek naar goedkope stofzuigerzakken voor deze stofzuiger, die heb ik helaas nog niet gevonden.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Compact

Minpunten

• Dure stofzuigerzakken

Tpieter 28-06-2023

Goede compacte stofzuiger die gemakkelijk in gebruik is

Geschreven voor: Hoover HE310HM 011 rood

Hoewel het een kleine, compacte stofzuiger is, doet hij toch zijn werk en heeft hij een goede zuigkracht.
Hij kan stabiel opgeborgen worden, de steel klikt makkelijk in en hij valt niet om.
Grootste pluspunt is dat het een lichtgewicht is die je makkelijk van kamer naar kamer draagt.

Pluspunten

• Compact
  • Stabiel

Minpunten

• Geen

AnneleenDV 23-06-2023

Stofzuiger die doet wat je verwacht

Geschreven voor: Hoover HE310HM 011 rood

Wij kochten enkele weken geleden deze stofzuiger. Tot nu toe zijn we hier heel tevreden over. Hij draait vlot mee, de draad is lang genoeg, de zuigkracht krachtig genoeg. Ook onze huishoudhulp geeft aan dat hij hier vlot mee kan stofzuigen.

Pluspunten

• lange draad
  • draait gemakkelijk

NVDP 15-06-2023

Wendbare stofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: Hoover HE310HM 011 rood

Ik was op zoek naar een stofzuiger met goede zuigkracht en ik kreeg zoveel meer. De zuigkracht van deze stofzuiger is top, met een peuter veel kruimels en zand in huis. Ik moet geen 3x meer passeren om alles op te zuigen. Mijn zoon van 2.5jaar weet zelf de stofzuiger vlot te hanteren. Lang snoer is pluspunt, de 'stille' stofzuiger zoals ik hem noem vind ik ook top, je kan stofzuigen en ondertussen nog praten met elkaar. De stofzuiger volgt vlot, rechtdoor&in bochten: heel smooth. Wij zijn absoluut fan, hij staat in de living en wordt dagelijks gebruikt. Echte aanrader!

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluid
  • wendbaar

Kamal_mechelen 26-05-2023

Top Stofzuiger voor een eerlijke prijs !

Geschreven voor: Hoover HE310HM 011 rood

Wij waren op zoek naar de goede stofzuiger die perfect is voor mensen met huisdieren want aangezien wij 2 poezen hebben die nooit buiten gaan is een goede stofzuiger echt een must. We waren dus echt benieuwd om deze stofzuiger van hoover te mogen uittesten. Bij het uitpakken zijn we alleszins al aangenaam verrast door de strakke look van de stofzuiger en de vele mee geleverde accessoires. De beknopte handleiding helpt ons om de montage vlot te laten verlopen. Na enkele minuten kunnen we de stofzuiger al beginnen testen. Zoals vermeld maakt de stofzuiger echt weinig lawaai in vergelijking met andere. Het lange snoer is ook zeker een groot pluspunt. De stofzuiger heeft ook 2 standen voor de zuigkracht; automatisch en manueel. Naar mijn verbazing werken deze allebei heel goed. Dan is het ook tijd om de test uit te breiden voor dierenharen op de zitbank en krabpalen. De mee geleverde turoborstel is SUPER! Maakt wel wat meer lawaai maar alle haren worden vlot verwijderd. De uitwasbare filters vind ik persoonlijk ook een grote meerwaarde.Goede prijs/kwaliteit verhouding !