LG VC6818NRTQ groen, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG VC6818NRTQ groen, zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

Zedje 02-01-2012
Geschreven voor: LG VC6818NRTQ groen, zilver

Deze stofzuiger hebben we nu een aantal maanden in gebruik.
bij het minste of geringste slaat hij af en is hij over verhit. het stuurwieltje is al helemaal versleten. filters zijn snel verstopt bij normaal gebruik, laat staan als we een stoffige ruimte willen schoonmaken. al met al een leuke vorm, waardeloze stofzuiger.

Benny Cornelissen 27-12-2011
Geschreven voor: LG VC6818NRTQ groen, zilver

Stofzuiger gekocht in juli 2011 en nu al is de zuigkracht niet meer te regelen omdat het mechanisme van de stelknop aan de binnenzijde reeds defect is. Zuigkracht laat te wensen over. De rode haar/stof stripjes van het mondstuk waren geplakt met een soort dubbelzijdig plakband en lieten na 2 keer zuigen al los. LG kan beter volledig stoppen met hun stofzuigerlijn omdat de filters niet los verkrijgbaar zijn. Het enige wat je kan doen is uitwassen maar na een jaartje zitten de filters volledig verstopt en met wassen bereik je ook niets meer. Wat een miskoop zeg !!!!!!! NOOIT meer LG !!

F. Meijer 09-11-2011
Geschreven voor: LG VC6818NRTQ groen, zilver

Dit was een enorme miskoop. De zuigkracht vermindert sterk na een aantal weken. De filters moet je erg vaak reinigen want anders raakt de stofzuiger oververhit en slaat deze af. Je kunt dan pas na circa 30 minuten de stofzuiger weer aanzetten.

Nu na een jaar maakt het allemaal niks meer uit. De stofzuiger slaat na 5 minuten gebruik af vanwege oververhitting, ook al heb je alle filters gereinigd en de gehele machine schoongemaakt.

Ik heb LG gemaild (circa 4 weken geleden) maar een antwoord krijg je helaas niet.