Philips Performer Active FC8520 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Active FC8520 blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

Ansje43 19-10-2014

Zuigkracht is uitstekend ondanks het lage vermogen.Gebruiksgemak scoort bij mij wat lager door de korte snoer en omdat de slang niet met een kliksysteem aan de buis vast zit valt hij er soms af tijdens het stofzuigen ondanks dat ik hem er goed in schuif.Voor de prijs die hij moet kosten is het een prima stofzuiger ,maar voelt wel een stuk minder degelijk aan dan mijn andere stofzuiger van 300 euro.

Gouda2014 05-10-2014

De stofzuiger is lekker klein van stuk en licht. Hierdoor glijdt hij her en der achter je aan. Mondstuk is alleen voor harde vloeren, geen extra mondstuk voor deurmat/vloerkleed.
Extra hulpstukken zitten aan de stang vast, valt er snel af. En het platte hulpstuk is na een keer zuigen al het rode plaksel weggeschoven.
Snoer snel eruit en er weer in. Stang makkelijk in te schuiven en op te bergen door bevestiging aan de onderkant. Luchtgat schuift te soepel open met zuigkracht verlies als gevolg.