Dirt Devil MC 1 M3250 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil MC 1 M3250 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

jantjef 30-07-2014
Geschreven voor: Dirt Devil MC 1 M3250 zwart

de stofzuiger is superkrachtig, dit is gewoon DE betaalbare versie van een stofzuiger gelijkaardig aan een dyson! opzetstukken voor ieder type ondergrond en een turboborstel die geen enkel stukje vuil laat liggen, ik ben aan het verbouwen en aan het verhuizen en het is niet normaal hoeveel fijn stof hij nog meeneemt op plaatsen die er proper uitzagen!

JorreVG 06-07-2014
Geschreven voor: Dirt Devil MC 1 M3250 zwart

De stofzuiger ziet er degelijk uit waarbij er ook op het ontwerp is gelet (knoppen, stofreservoir, kleuren). Voorheen had ik een Dyson dus vroeg ik me af of dit geen ’stapje’ terug is?

Qua zuigkracht kan die nog wel beter, het voldoet maar dat is het dan. Led indicator, lange snoer en de nodige koppelstukken (bvb. flexibele zuigmond) zijn wel een goede plus. Het stofreservoir dat onderaan opent is handig en voorkomt hoestbuien bij het schoonmaken. Door de dunne wielen is de stofzuiger wat instabiel (’schommelt’) en het lijkt wel of er een klepje, houder, knopje kan stuk gaan in komende tijd. 3 jaar garantie dekt dit natuurlijk.

Dus mis ik mijn Dyson? …. Van de 20% meer kwaliteit die je krijgt voor 3 maal de prijs van deze stofzuiger lig ik niet wakker, nee dus!

+ actieradius is ruim, 9 meter
+ zeer licht met gewicht van 5.2kg
+ design/kleuren geeft de Dirt Devil een stoer uiterlijk
+/- zuigkracht is minder dan een Dyson
– onderdelen lijken kwetsbaar
– dunne wielen, zitten losjes