Bosch BGS42212 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS42212 blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Heleen99 11-10-2014
Geschreven voor: Bosch BGS42212 blauw

Geweldige stofzuiger. Zelfs ingesteld op de laagste wattage presteert hij beter dan alle mij bekende stofzuigers. Klein minpuntje: bij het schonen van het filter moet je opletten dat de klep niet te ver open kan. Maar verder dik tevreden, zeker met de 50 euro cashback van Bosch een prima aankoop!

Staubmeister 08-10-2014
Geschreven voor: Bosch BGS42212 blauw

Het snoer had wat mij betreft nog wel een stukje langer kunnen zijn, je kunt niet overal komen zonder de stekker regelmatig van stopcontact te wisselen.

Kimewo 17-09-2014
Geschreven voor: Bosch BGS42212 blauw

Degelijk gebouwde stofzuiger zoals dat van A-merk Bosch kan worden verwacht, bediening voelt stevig aan door de ergonomische goed gevormde greep waarbij de stang met een simpele druk op de knop tot een goede lengte kan worden aangepast,zeer eenvoudig te reinigen door logische plaatsing van de opvangbak die met een even simpele als eenvoudige wijze teruggeplaatst kan worden, snoerlengte is meer dan voldoende, zuigkracht is geweldig goed, nooit gedacht dat de oude stofzuiger zoveel onzichtbaar stof liet liggen, ook met het verwijderen van de dierenharen laat deze Bosch zich van zijn goeie kant zien,zeer gunstig geprijsd en zeker aan te bevelen.