Dyson Outsize Absolute

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Outsize Absolute op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

sam_velghe@hotmail.com 17-09-2021

Perfect voor het zwaardere werk

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Gezien mijn huis 4 verdiepingen bevat, was ik al een tijdje op zoek naar een alternatief voor mijn gewone zakstofzuiger, omdat ik het ontzag deze doorheen de 4 verdiepen mee te sleuren. Zo hard zelfs dat ik beneden gewoon mijn bouwstofzuiger gebruikte. Maar met deze Dyson outsize ben ik gelukkig gered! De 2 meegeleverde batterijen gaan samen makkelijk 2-3 volledige kuisbeurten mee op auto stand, en zelfs nog langer in de eco modus. Ik koos voor de Outsize omdat ik de zuigkracht gewend ben van een 'gewone' stofzuiger, en ik moet zeggen, hij stelt zeker niet teleur. Door de automatische modus kan hij op elke ondergrond met de juiste intensiteit zuigen. De meegeleverde accessoires (en dat zijn er heel wat) zijn zeker ook een grote extra, vooral de klitborstel, want met onze kat komt deze goed van pas.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • veel accessoires, extra batterij

Minpunten

• eerder aan de zware kant

Inge 13-09-2021

Top toestel!

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

De ideale steelstofzuiger voor veelvuldig gebruik. Met de grote accu is dit type een verademing tegenover zijn voorgangers. Het grote reservoir zorgt er ook voor dat je het niet telkens hoef te ledigen na elke stofzuigbeurt.

Pluspunten

• Groter accu
  • Groter reservoir

Minpunten

• zwaarder dan zijn voorgangers

Liesbeth 10-09-2021

Krachtig snoerloos toestel

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Ik heb de Outsize nu een paar weken in gebruik. Aanvankelijk vond ik hem wat zwaar, maar ik moet zeggen dat ik er aan gewend ben geraakt en dat het een fijn toestel is! Veel zuigkracht, de twee batterijen gaan lang mee, en het snoerloze is erg handig: geen stekkers meer te versteken, geen draad meer die te kort is... Verschillende opzetstukken zijn ook handig, vb. met de brede zuigmond heb je in geen tijd een grote ruimte gedaan, en de mond met het laserlicht is handig om te kijken waar nog stof ligt en waar je al geweest bent. Buiten het gewicht niets dan voordelen, maar het gewicht is denk ik wel nodig voor de zuigkracht en batterijduur...

Pluspunten

• krachtig
  • batterij gaat lang mee
  • handige opzetstukken

Minpunten

• zwaar

BlueEyedPoison 07-09-2021

Krachtpatser van formaat!!!

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Ik heb deze stofzuiger nu een kleine maand in mijn bezit,
Heb hem aangekocht als toevoeging naast een robot stofzuiger (die toch niet écht alles aankan hé).
Al mijn vooroordelen voor de draadloze stofzuigers verdwenen als sneeuw voor de zon!
KRACHTIG (maar écht wel krachtig), 2 batterijen die elk 45min in medium stand meegaan,
Tal van super accessoires... I'm impressed!
Enige negatieve puntje is dan mss het gewicht (hij is iets zwaarder dan de broertjes/zusjes van de collectie), maar dat merk ik enkel wanneer ik in de lucht hoekjes & kantjes wil afstoffen...

Pluspunten

• Sterk vermogen
  • Extra batterij + Extra lader!
  • Alle opzet stukken zijn super handig

Minpunten

• Gewicht (bij gebruik boven de grond)

Kelly07 06-09-2021

Fantastische stofzuiger!

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

We zijn super tevreden met de Dyson Outsize! Na jaren zoeken naar de ideale stofzuiger die écht alles schoonmaakt en al het vuil goed opneemt zijn we zo blij met deze steelstofzuiger! De Dyson Outsize neemt écht al het vuil op. Geen hondenhaar is te veel, liggen er eens enkele korrels van de kattenbak naast de bak, ook dan worden deze gewoon mee opgezogen. We hoeven niet nog eens extra met een borstel te passeren, wat in het verleden wel zo was. Ook wordt al het vuil écht tot in het reservoir opgezogen en blijft er geen vuil liggen wanneer je de steelstofzuiger van de grond neemt. Met een baby van 6 maanden in huis is het voor ons belangrijk om regelmatig tussendoor snel even de vloer en de zetel te kunnen schoonmaken, zodat hij niet een hele dag hondenhaar opeet… :-) met de Dyson Outsize doen we dit heel snel en is het geen opgave. De batterij heeft ook een ideale batterijduur en hoef je niet voortdurend te vervangen. Het feit dat je twee batterijen hebt is ook heel handig, je hebt altijd een opgeladen batterij klaar liggen en hoeft je kuisbeurt dus niet te onderbreken. Daarnaast is het super handig dat de stofzuiger zelf digitaal aangeeft hoe lang je nog kan stofzuigen met de batterij. Zo weet je op tijd wanneer je de batterij best wisselt. Met andere steelstofzuigers moesten we ook heel vaak het reservoir legen omdat het meteen vol zat van het hondenhaar. Met dit reservoir kunnen wij enkele dagen doen, wat maakt dat stofzuigen geen grote klus is. Het opzetstuk met de laser is ook super handig. Zo zie je perfect waar er in ons geval nog hondenharen liggen en waar we nog even moeten passeren. We zijn heel tevreden van de stofzuiger en raden de Dyson Outsize zeker aan, aan gezinnen met huisdieren en/of kinderen!

Pluspunten

• Batterijduur
  • Groot reservoir
  • Sterke zuigkracht
  • Makkelijk in gebruik

Kvs001 04-09-2021

Machtig

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Deze stofzuiger heeft bijna alles mee, superieure zuigkracht, tal van accessoires, enorme capaciteit, enz. Daartegenover staat dan wel zijn omvang en gewicht waardoor je bij langdurig gebruik (kan ook wel met 45min. Batterijduur) wel wat last in de pols kan krijgen. Liefst van al gebruik ik de laserborstel. Wat je daar allemaal mee ziet op de vloer is hallucinant. En het leuke is dat eens je erover bent geweest je ook onmiddellijk het schone resultaat kan bewonderen. Heerlijk!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Capaciteit
  • Batterijduur

Minpunten

• Vrij zwaar

WimS 03-09-2021

Reinigt krachtig over grote oppervakten

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

De Dyson Outsize reinigt heel goed! Zeker als je ziet wat er uit het tapijt komt. De zachte afstofborstel is ideaal om de stoffen zetels en het tapijt in de auto schoon te krijgen. De nadelen zijn het gewicht van de stofzuiger en de moeilijkheid om helemaal onder een laag bed te poetsen. Dit is niet mogelijk door de grote opvangbak die tegen het bed aanbotst. Een oplossing hiervoor zou zijn dat je de steel van de Dyson zou kunnen verlengen, alleen is dit niet mogelijk.

Pluspunten

• Reinigt krachtig
  • Makkelijk ledigen van opvangbak

Minpunten

• te korte steel, kan niet overal aan

Italiana_88 02-09-2021

Super Ervaring

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Ik heb dit toestel ondertussen enkele weken kunnen testen, en wauw wat een toestel is dit. Toen het toestel aankwam waren wij fel onder de indruk van de verpakking. Deze is namelijk gevuld met verschillende opzetstukken zodat je voor elke poetsbeurt het juiste hulpmiddel kan gebruiken. (Bv: een borstel voor haren van huisdieren, een opzetstuk met laser, een zachte en harde borstel, een borstel met breed mondstuk en een opzetstuk voor de smalste kiertjes. en last but not least: een extra batterij met extra oplader!) Stofzuigen wordt ontspannend, zelfs mijn man kan het niet laten om dagelijks het huis te stofzuigen! En onze robotstofzuiger staat nu... "Stof te happen". Mijn favoriete onderdeel is de Laser Slim Fluffy, stof en haren die je niet makkelijk met het blote oog kan zien worden zo niet gespaard. De opvangbak is super eenvoudig leeg te maken, in minder dan 10 seconden is dit klusje geklaard. Als je de ecostand gebruikt kan je met 1 batterij ongeveer 90 minuten stofzuigen, Op normaal ongeveer 60minuten, en op de boost ongeveer 15minuten. Voor ons appartement is dit meer dan voldoende, zeker aangezien je twee batterijen krijgt. Het grootste nadeel van dit toestel vinden wij het gewicht, deze kan na een grote poetsbeurt best zwaar in de hand komen te liggen. Wij zijn zeer tevreden van dit toestel, Een echte aanrader!

Pluspunten

• Twee batterijen
  • Groot opvangbak
  • Veel opzetstukken

Minpunten

• Zwaar toestel

Gilke 02-09-2021

Dyson stelt weer niet teleur

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Terug heel tevreden van dyson, een iets grotere en zwaardere steelstofzuiger maar nog steeds heel gemakkelijk in gebruik. Stofzuigen gaat nu nog sneller door de grote stofzuigermond. Ook het katten- en hondenhaar van de meubels verwijderen gaat super goed met de nieuwe stofzuigermond met schroef. Geen haar die vast zit in de schroef. Ook de extra batterij en de grote 'afvalcontainer' zijn handig meegenomen.

Pluspunten

• Grote stofzuigermond
  • Haar raakt niet vast in stofzuigermond
  • Extra batterij
  • Laser technologie zorgt voor meer vuil verwijderen
  • Grote afvalcontainer

Minpunten

• Door de grote iets lomper in gebruik
  • Geraakt niet overal tussen

w***********@h********** 01-09-2021

Zware krachtpatser

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Wij hebben de Dyson Outsize nu meer dan 2 weken in ons bezit. Er is een tweede batterij bijgeleverd. Tot op heden heb ik de tweede batterij nog niet moeten gebruiken. Nadat hij opgeladen was ben ik onmiddellijk de verschillende hulpstukken gaan testen. Wij kwamen net terug van vakantie dus de auto kon wel een goede beurt gebruiken. Het toestel opzetten is kinderspel en je dient eerst de taal in te stellen. 5Sec later kan je het toestel gebruiken. Er zijn 3 (zuig) standen ECO - MED-BOOST.
Op de ECO stand kan je het toestel voor de volle 60 min gebruiken. Naar mijn mening zal ik deze stand zelden gebruiken omdat dit toch niet genoeg zuigkracht geeft. Je hoort dit ook dat dit maar een povere zuigkracht geeft. De auto werd in een mum van tijd deftig schoon gemaakt voornamelijk op de MED stand. Voor de kinderstoelen gebruikte ik de smalle zuiger op Boost modus. Je voelt dat er power in zit. In deze stand is de batterij van de stofzuiger leeg na 10 min!
Voor de matten / zetels is er een speciaal hulpstuk. Het verbaasde mij hoeveel vuil deze kon opzuigen. Na de auto had ik nog voldoende batterij over om de rest van de hulpstukken uit te testen.
Het leukste gadget is het hulpstuk met laser. Deze laat je echt het kleinste vuiltje/haartje zien. Je kan zelf in het donker stofzuigen.
Plus en minpunten in vergelijking met stofzuiger Dyson met draad
+ Geen draad meer
+ op MED stand veel stiller dan een gewone stofzuiger doch met voldoende zuigkracht
+ zeer makkelijk leeg te maken
+makkelijk hanteerbaar
+nodigt uit om sneller een stukje te gaan stofzuigen
++zuigkracht op BOOST modus

-Het toestel weegt redelijk zwaar in de hand
-na 25min gebruik begint het wel door te wegen in je pols
- geen vaste aanknop / je moet de knop blijven indrukken om de stofzuiger aan te zetten.
- kan niet overal onderdoor terwijl een andere Dyson dit wil kan

Geoffrey 31-08-2021

Top model

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Het is de eerste maal dat ik een Dyson draadloze stofzuiger in mijn bezit heb. Voorheen heb ik steeds gebruik gemaakt van een sledestofzuiger. Het eerste verschil is de manier van voortbewegen, bij de flexibelere Dyson kan je bochten veel sneller nemen en bovendien moet je dus niet meer opletten om met de sledestofzuiger ergens tegenaan te tikken. Het is in het begin wat wennen maar dit heb je snel onder de knie. Het model Outsize absolute heeft een enorm aantal van accessoires meegeleverd, oa een brede zuigmond, een kleiner zuigmond met led, een zuigmond om dierenharen mee te stofzuigen, een zuigmond voor kleinere spleten, en nog tal meer. Wat je ook nodig hebt, het zit er naar mijn gevoel bij. De zuigmonden met draaiende borstels kunnen eenvoudige gedemonteerd worden indien er een grondige reiniging van deze nodig zou zijn. De brede zuigmond is zeer handig als je over een groot vloeroppervlakte beschikt zoals hier het geval is. Dit, en dat je de stroomkabel niet constant moet verwisselen van stopcontact, zorgt voor een enorme tijdswinst tov een klassieke stofzuiger op stroom. Stofzuigen is daarom geen opgave meer maar is eigenlijk een beetje verslavend door het speelse ervan. De zuigkracht van deze stofzuiger verbaasd me elke keer. Er is geen oppervlakte dat deze niet aankan, zowel tegels, tapijten, zetels, alles kan deze krachtige stofzuiger aan. Er zijn 3 verschillende zuigkracht standen eco, auto en boost. Op de eco stand houdt 1 batterij het al meer dan 1 uur vol, op de auto meer dan 45 minuten en de boost 15 min. Ik laat hem steeds op de auto stand staan, de zuigkracht past zich dan automatisch aan en eerlijk gezegd de auto mode is de perfecte stand. Nooit krijg ik het gevoel dat de zuigkracht onvoldoende is. Er worden 2 batterijen meegeleverd dat dus genoeg stroom levert voor het hele huis te stofzuigen. De Outsize absolute is een groot model, waar hij de kroon spant aan autonomie, verliest hij wel wat omdat zijn gewicht vrij hoog is en nogal uit de kluiten gewassen opvangbak. Hij kan daardoor wel als kruimeldief gebruikt worden maar voor echt kleine ruimten zoals vb in de auto zou ik hem niet aanraden, daarvoor kies je beter een kleiner model van Dyson. Wil je een krachtig model voor grote oppervlakten met verschillende type vloeren dan is dit model echt aan te raden.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Alleskunner
  • Tal van accessoires
  • zeer goede zuigkracht

Minpunten

• Zwaarder

Kemberley 31-08-2021

Zelfs de man stofzuigt met een glimlach

Geschreven voor: Dyson Outsize Absolute

Al even testen wij de dyson outsize. De beschrijving van deze stofzuiger liegt niet. Wat is hij geweldig. Wij stofzuigen elke dag vanwege 2 honden die enorm wat haar verliezen. Deze klus is dankzij de dyson outsize zo geklaard. Geen geknoei meer met een verlengsnoer of met een lege batterij. Ons huis is geen klein huis met 1batterij komen we juist toe. Een keer in de week is het grote kuis daarmee bedoel ik echt alles van het kleinste hoekje tot het laatste plintje, ... Dan hebben we juist de 2de batterij nodig. In de eco stand doe je 90minuten, zelfs met 2 honden zuigt hij alle haren mee. In de medium stand kan hij 45minuten mee, dit is persoonlijk mijn voorkeursstand. Je kan redelijk snel stofzuigen zonder dat hij iets vergeet. In de boost stand doe je net geen 20min, deze is handig als je zo even heel snel een klein stukje wilt doen. Opgepast in deze stand vliegen losse bladen papier zo de lucht in, hij is enorm krachtig. Sinds we de dyson outsize hebben moet ik snel zijn anders heeft manlief al gestofzuigd. Je leest het goed de man die stofzuigt en dit doordat hij snoerloos is en gemakkelijk in gebruik. Ons papa kwam vorige week langs en ik wilde hem de voet met de ledverlichting tonen, hij nam de stofzuiger over en heeft zo de hele beneden even gestofzuigd. Hij valt hier enorm goed in de smaak. Doordat we elke dag stofzuigde dachten we dat het hier wel meeviel qua vuil en hondenharen. Tot je de voet met de ledverlichting gebruikt. Je verschiet er van hoe vuil je grond eigenlijk is. Ook aan de hand van de verlichting zie je zeer goed wat er al gestofzuigd is en wat niet. Er zitten niet alleen 2 batterijen bij maar ook heel wat interessante accessoires. Deze zijn super handig, je kan er wel maar 2 aan de stofzuiger hangen. Dit vind ik persoonlijk iets minder in een groot huis.je moet met manier van spreken met een rugzak rondlopen om al je accessoires bij de hand te hebben. Toch ben ik al blij dat er 2 aan de steel kunnen hangen, door een handig kliksysteem zitten deze ook vast waardoor ze er niet afvallen. Door zijn 2 batterijen en een heel groot afvalreservoir kan je gerust je hele huis stofzuigen. Bij ons heeft het afvalreservoir nog niet vol gezeten en dat is hier een mirakel. Hij zuigt ook echt het kleinste korreltje op en de dikste plukken haar. Zoals ik al zei heeft hij een enorme zuigkracht. Veel negatieve punten kunnen wij dus niet opnoemen. Ik ben blij dat niet alleen ik met een glimlach stofzuig maar ook de man des huizes zonder dit te vragen.

Pluspunten

• Zeer krachtige stofzuiger
  • 2 batterijen inbegrepen
  • Lange accuduur met 1 batterij
  • Meerdere accessoires in de doos
  • Led laser aan 1 voet

Minpunten

• Maar 2 accessoires aan de stofzuiger