Samsung F50B Classic rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 171 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung F50B Classic rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Dirk Hendrickx 07-03-2014
Geschreven voor: Samsung F50B Classic rood

De onderdelen van de Samsung stofzuigers zijn zo licht en dun gemaakt dat ze na minder dan een jaar moeten stuk gaan. De naverkoopservice is onbestaande. Samsung weigert om te vervangen of te herstellen. Ze noemen dit gebruikersschade (!) Ja, we hebben ermee gestofzuigd ! Ik raadt iedereen ten stelligste af om Samsung te kopen. Bij Vandenborre zijn ze hiervoor al gestopt met dit merk stofzuigers te verkopen.

Jackkk 30-04-2014

Helemaal mee eens. Ook ik heb na twee maanden problemen. De zuigmond is niet meer instelbaar naar de tapijtstand. Samsung laat mij weten dat dit waarschijnlijk gezien zal worden als gebruikersschade en wil mij niet tegemoet komen. Toen ik twee maanden geleden de revieuws las kwam ik dit probleem regelmatig tegen maar ik was eigenwijs en kocht dit app. toch (aktie)
Advies: koop geen Samsung artikel want de service kennen ze niet coulance ook niet en de klant is blijkbaar altijd de schuldige.