Rowenta RH9959 X-Force Flex 14.60 RH9959 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH9959 X-Force Flex 14.60 RH9959 Steelstofzuiger op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Hilde 14-03-2022

Even moeten testen alvorens ik overtuigd was

Heb hem langer moeten testen om dan uiteindelijk vast te stellen dat ik er toch wel tevreden van ben. Goede zuigkracht op ecostand, flex steel is geweldig. Ook de voet is heel flexibel. Snoerloos super handig. Grote opvangbak. Booster ook heel goed, maar daar wel het grote nadeel dat de accu dan vrij snel leeg is, dus je kan dit eigenlijk beter niet of heel weinig gebruiken. Opbergen kan enkel door aan de muur te hangen, dit vind ik wel een nadeel

Pluspunten

• Flexsteel is super
  • Grote opvangbak
  • Snoerloos
  • Goede zuigkracht op eco stand

Minpunten

• Vrij zwaar
  • Accu vrij snel leeg bij gebruik van boostet
  • Enkel op te bergen via bevestiging aan de muur

e**********@g******** 04-03-2022

X-force doet wat er verwacht wordt

Ik was tot nu toe altijd redelijk terughoudend als het op draadloze stofzuigers aankwam. Ik dacht altijd dat de zuigkracht nog altijd beter was bij een traditionele stofzuiger. Goed voor "kleine werkjes" maar een volledige schoonmaak leek me niet te lukken. Deze draadloze stofzuiger heeft wel degelijk bewezen dat het een traditionele stofzuiger kan vervangen. De zuigkracht is zeer sterk, en doch voldoende opvangmogelijkheden met het reservoir. De batterij gaat erg lang mee, maar door het systeem van opladen bij ophangen heb je nooit last van een lege accu zeker omdat je die ook gewoon kan vervangen. Het handige display toont ook gewoon aan hoelang de batterij nog meegaat, waardoor je ook tijdig kan ingrijpen wanneer nodig. Wij gebruikten hem ook regelmatig als kruimeldief, en om de resterende assen van de open haard weg te zuigen. Over het algemeen zeer tevreden van de stofzuiger, ook de hulpstukken komen zeker van pas. Geen krassen op onze parket, en qua flexibiliteit geraak je overal makkelijk aan door de buigbare stang. Enige minpunt is het geluidsniveau van een stofzuiger, maar liever een echt krachtige stofzuiger dan een heel stille. De stofzuiger is erg strak gedesigned, ziet er goed uit. De led-verlichting is erg handig voor donkere plaatsen, maar ook om stof te zien die je anders niet op het eerste zicht zou opmerken. Kortom veel mogelijkheden voor een draadloze stofzuiger.

kenny.nathalie@outlook.com 04-03-2022

handige stofzuiger zeker met honden

we mochten deze stofzuiger testen met 3 beagles in huis, momenteel veel haar want de winter is aan het weggaan en de zomer komt eraan. Ik moet zeggen, dat ik wat sceptisch was omdat de motor vanboven was en ik eerder dacht dat dit een veredelde kruimeldief was. ik was heerlijk verrast.
niet alleen is hij super krachtig, je hoeft hem zelfs alleen maar op eco stand te gebruiken voor onze tegels, en in de zetel krijgt hij met zijn turbo stand, alle haren makkelijk uit de kussens.
doordat hij ook handige opzetstukken heeft, kan ik moeiteloos mijn trap mee stofzuigen.
eentje om te houden dus ;-)
nadelen zijn, dat je na het stofzuigen dit wel voelt, in je bovenarmen. Je kan dit natuurlijk ook zien als een voordeel, je hoeft niet meer naar de gym ;-).
nog een zalig voordeel, je kan hem nadat je het oplaadstation vastgeschroefd hebt, moeiteloos ophangen om op te laden, geen gedoe meer met draad insteken.

Pluspunten

• oplaadbaar
  • makkelijk met hondenhaar
  • je kan een extra batterij kopen
  • handig voor elke dag

Minpunten

• in turbo stand niet zo heel lang
  • zwaar

l***********@h********** 01-03-2022

Handig toestel om dagelijks snel te stofzuigen

Vrij zwaar in de hand, maar verder wel handig in gebruik om de vloeren te stofzuigen. De turbo-knop en de instelbare zuigkracht zijn een plus! Ik mis een kort breed opzetstuk om de stofzuiger ook als kruimeldief (bvb. voor tafels en stoelen) te kunnen gebruiken. Qua geluid OK. De batterij gaat lang genoeg mee om de hele benedenverdieping in 1x te stofzuigen.

Pluspunten

• turbo
  • opvangbak

Minpunten

• gewicht

e******@h********** 25-02-2022

Handige steelstofzuiger

Het is de eerste keer dat ik een draadloze steelstofzuiger gebruik en ik ben overtuigd dat dit een echte meerwaarde is bij het schoonmaken. Ik gebruik hem ook dikwijls als kruimeldief. Als stofzuiger doet hij uitstekend zijn werk hoewel je toch geregeld de booster moet gebruiken. Wat ik mis aan dit toestel is een handvat bovenaan en de mogelijkheid om hem recht te zetten. Hij is vrij zwaar om te gebruiken. Hetzelfde met het losmaken van de stukken dat is niet zo evident..Het is heel praktisch dat je met de flexibele stang vlot kan stofzuigen onder de kasten en bedden. Er zijn veel handige accessoires inbegrepen.

Pluspunten

• Mooi design
  • Ook te gebruiken als kruimeldief

Minpunten

• Zwaar

dive15 22-02-2022

Handige steelstofzuiger

Handige stofzuiger door het hele huis (ook op trappen). De plooibare steel en de lichtjes in de zuigmond zijn handig voor onder zetels en kasten te zuigen. Goede batterij en zelfs op de ecostand stofzuigt hij prima. 1 minpuntje: Hij ligt wel iets zwaarder in de hand.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • goede batterijduur
  • lichtjes in de zuigmond
  • Handige opzetstukken

Minpunten

• gewicht

Streuf 13-02-2022

Wat een verrassing!!!

Wat een verrassing!! Het is echt een zeer krachtige stofzuiger, met een batterij die redelijk lang meegaat en wat een power heeft de booster. Zeer makkelijk zeker met de vele hondenharen en zand in huis, ze verdwijnen als sneeuw voor de zon. De hulpstukken zijn ideaal gemakkelijk te vervangen. De flex is ideaal voor ander de tafel banken en de bedden. De flex is zeer soepel en klikt ook weer heel gemakkelijk terug. Ik ben fan…. Een echte verrassing. Als ik een min puntje moet noemen is het het gewicht. Zeker met de flex en met de kleine hulpstukken is het (voor mij persoonlijk) toch redelijk zwaar.

Pluspunten

• Zeer krachtig
  • Batterij gaat lang mee
  • Veel hulpstukken voor bank trap enz
  • Gebruiksvriendelijk
  • Flex!!!

Minpunten

• Redelijk zwaar
  • Vrij lomp, is even wennen

Gulix Ellen 07-02-2022

Prijs en kwaliteit dik in orde

Ik heb de rowenta vandaag uitvoerig getest.
Zelf ben ik enorm aangenaam verrast over de kwaliteit van deze steelstofzuiger.
De zuigkracht, batterij en wendbaarheid zijn de grootste troeven van deze stofzuiger.
Het led licht is een leuke bonus voor onder de bedden

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Batterij
  • Wendbaarheid
  • Geluid

Minpunten

• Grote zuigmond