Nilfisk Coupé Ocean zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Coupé Ocean zwart, blauw op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

yvesvba 16-12-2013

De stofzuiger van Nilfisk ziet er modern uit. Het toestel voelt robuust aan en is bestand tegen een stevige stoot. Bovendien neemt hij niet veel plaats in beslag en is hij dus makkelijk op te bergen.

Jammer is de iets te korte lengte van het snoer. Met dit korte snoer kom je niet heel ver en moet je regelmatig van stopcontact wisselen.

Positief is dan weer de zuigkracht van de stofzuiger. Geen vuiltje blijft liggen.

Dankzij iBOOD verliep de levering vlekkeloos. Maar liefst een week vóór de verwachte verzenddatum van onze Nilfisk kregen we al een mailtje dat hij verzonden was. Een dag later hadden we hem al in huis. Super!

ankegeerinckx 13-12-2013

Sinds kort in het bezit van een Nilfisk Coupe stofzuiger, gekocht via iBOOD (bestelling 3422467). Zoals de naam het al zegt is deze stofzuiger een echte coupé: klein, licht en zeer wendbaar. Licht hanteerbaar, heel makkelijk om de trap op te dragen en makkelijk om op te bergen. Door zijn compacte afmetingen is de Nilfisk Coupe stofzuiger misschien wel bijzonder manoeuvreerbaar maar hierdoor valt hij snel om en botst hij overal tegen. Prettig dat de accessoires opgeborgen kunnen worden in de behuizing van de Nilfisk coupe stofzuiger, als je deze nodig hebt, moet je niet eerst liggen zoeken waar deze liggen. Het lawaai van de Nilfisk coupe stofzuiger mocht iets minder, maar het is en blijft een stofzuiger. Het snoer had iets langer gemogen en het oprol mechanisme kan zeker verbeteren. Soms werkt het helemaal niet, ik moet dikwijls aan het snoer trekken vooraleer het mechanisme begint te werken en dan moet ik deze handeling vaak nog enkele malen herhalen. Ondanks dat de Nilfisk coupe stofzuiger zo compact is, zuigt hij toch erg krachtig. De stang is op lengte instelbaar wat voor mij persoonlijk ook een groot pluspunt is. Ook zeer fijn is dat de Nilfisk coupe stofzuiger standaard met parketborstel wordt geleverd. En als kers op de taart geeft Nilfisk 5 jaar garantie.

Rudy21 10-12-2013

Heel gemakkelijk om mee te werken dankzij zijn compacte vormgeving. Hoge zuigkracht zoals ik gewoon ben van Nilfisk.
Enkel de gebruikte materialen zijn duidelijk niet van de zelfde kwaliteit als mijn andere dubbel zo dure Nilfisk stofzuiger.Maar toch 5 jaar garantie we zullen zien binnen 5 jaar.

Lucien Van Roy 10-12-2013

Stofzuiger voldoet aan de verwachtingen, is eenvoudig te verplaatsen.
De duurzaamheid is nog moeilijk te beoordelen. Het aansluitsnoer mocht een metertje langer zijn, de langere aanzuigdarm compenseert dit wel een beetje.

superpctje 23-09-2013

is een degelijke stofzuiger.klein en bewegelijk.hoop dat de wielen het uithouden mijn vorige nilfiks stofzuiger 13j oud trouwens zijn wielen hadden het begeven en konden jammer genoeg niet meer hersteld worden.ik ben al 25j trouwe gebruiker van een nilfiks stofzuiger en was er steeds tevreden over.

Tony Poels 23-09-2013

Wij hebben een huis met 2verdiepingen, op elk verdiep (3stuks) hebben wij een Nilfisk Coupe aangekocht. Voor de glijkvloer verdieping hebben we een Nilfisk Coupe Panquet aangekocht, voor de eerste verdieping hebben we een Nilfisk Coupe Neo aangekocht, voor
de bovenste verdieping hebben we een Nilfisk Coupe Ocean aangekocht. Voor mij een stofzuiger niets anders dan een NILFIKS.

Kunstenaar1960 07-11-2013

Dag Tonny, en hoe bevallen de andere Nilfisks? Ik heb beneden parket en huisdieren; heb je advies welke geschikt is?
Dank je,

beygaert 23-09-2013

Ik vind hem goed, zeer goed : vorig jaar heb ik er al een gekocht, zo hebben we er één boven en één beneden.

serseriii1907 23-09-2013

Het is een krachtige en niet veel lawaai makende stofzuiger. Makkelijk om t dragen bij trappen. Gebruiks vriendelijk. Mooi van dizaain.