Philips PerformerPro FC9194 zwart, bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerformerPro FC9194 zwart, bruin op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kajman1 18-10-2014

Een gebruiksvriendelijke stofzuiger met een lang snoer waardoor weer stopcontactwissels voorkomen worden. Deze stofzuiger heeft een behoorlijke zuigkracht. De zuigkracht is goed te regelen zodat je met gemak diverse oppervlakken kunt stofzuigen. De zuigmond is zeer handig want bij het stofzuigen worden ook de hoeken en kanten mee gezogen,dit is echt ideaal. Ik stofzuig zeker drie keer per week vanwege huisdieren en kinderen en ik merk naar mate de stofzuigerzak voller raakt dit de zuigkracht niet beinvloed. De stofzuiger is niet zwaar dus makkelijk mee de trap op naar boven te nemen. De stofzuiger is zuinig in gebruik en is niet heel lawaaierig. De kwaliteit/prijs verhouding is prima. Deze stofzuiger is zijn geld zeker waard.