Vax Zen Pet C88-Z-P-E zwart, transparant

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vax Zen Pet C88-Z-P-E zwart, transparant op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

krugerrand1 16-09-2014

Met een hond en een kat in huis en dan ook nog stoffen zetels zit je natuurlijk met haren die moeilijk te verwijderen zijn.Door gebruik te maken van deze duivelse stofzuiger merkte ik al meteen dat deze meer kon dan mijn vorige.Zelfs na enige tijd gebruik blijft hij zijn sterke zuigkracht behouden.Ik zag de haren zo het doorzichtige reservoir invliegen.De telescoopbuis is regelbaar al naargelang je lengte.Het snoer is 8 meter lang en kan dmv een knop automatisch oprollen.Handig is dat er geen stofzak in hoeft en dat het ledigen ook best op een makkelijke manier gaat.Daarvoor koppel je eerst de slang af en dmv een drukknop haal je het reservoir zo van het toestel.Alleen is het ff uitkijken dat je het afval op een goede manier in de container doet zodat niet weer het stof vrijkomt.De filter kan meermaals gebruikt worden want deze is afwasbaar.Wel goed laten drogen voor hergebruik.De wieltjes lijken me nogal fragiel.Hij rijdt wel vlotjes daar niet van maar denk wel dat je er voorzichtig mee moet doen.Qua geluid moet ik zeggen dat ik stiller verwacht had .Niet dat hij een hels kabaal maakt maar toch vergelijkbaar met de meeste andere.Na pas in gebruik hoorde ik ook een scherpe pieptoon de eerste minuut.Nu is dat veel minder maar soms toch nog wel.Er zit ook een indicatielampje op rood of groen.Bij rood is leegmaken de boodschap of de filter reinigen dat kan ook.Met een gevuld reservoir is die best zwaar om naar boven te sjouwen.Handig zijn de vele meegeleverde accesoires.Voor elke vloer of meubel wat wils.De duurzaamheid kan niet bepaald worden daar deze nog niet lang genoeg in gebruik is.Besluit van mij ;het betreft een goede kwaliteit-prijsverhouding in zijn categorie.

HOPTB 15-09-2014

Dit is de beste stofzuiger die we ooit in huis haalden. Er worden en heleboel opzetstukken bij geleverd die waarschijnlijk allemaal niet nodig zijn voor de meeste mensen, maar je kan het maar hebben. Door de stille werking hebben onze kindjes geen angst meer voor een stofzuiger, in tegendeel, er wordt zelfs al ruzie gemaakt om te mogen stofzuigen. Alleen maar voordelen dus :-)
Dit is onze eerste ervaring met een stofzuiger zonder zak en nu we dit gewoon zijn moesten we eigenlijk al veel eerder overgeschakeld zijn op zo een toestel. De opvangbak klik je er met gemak op en af. Het kabelsnoer is ook langer dan we gewoon waren en een leuk detail hier is dat er met gele en rode tape een aanduiding is dat de kabel bijna volledig uitgetrokken. Het toestel heeft ook 2 vervangbare filters die eventueel uitgewassen kunnen worden. Nog geen ervaring mee, maar dat zal wel meevallen denk ik. Enige minpuntje is dat hij wat moeilijker op te bergen is dan onze vorige stofzuiger. De slang kan je niet vastklikken op het toestel en het toestel kan ook niet rechtopgezet worden om plaats te sparen.

UlrikeStove 12-09-2014

Heeeel erg blij mee! Lang snoer voor elektriciteit, maakt helemaal niet veel lawaai!
Alle hondenhaar weg met maar 1 keer erover te gaan :)
Lange buis ook en het toestel beweegt mooi mee!
Enige nadeel vind ik dat het toestel wel redelijk zwaar in gewicht is. Niet zo handig om hem in de kelder of dergelijke te plaatsen enzo! Maar uiteindelijk heb je dat met de meeste stofzuigers wel!
Ook makkelijk uit te kuisen zonder stofzak!