Dirt Devil M5080 zwart, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil M5080 zwart, groen op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

JorisLoide 26-04-2014

De Dirt Devil Infinity EQU Turbo Silence is een stofzuiger met een mooi gestroomlijnd design. Hij heeft een uitstekende zuigkracht waarbij er geen overlast in lawaai is doordat dit apparaat alle hoge geluiden tempert en absorbeerd.
Ik ben heel tevreden, ook doordat hij licht is in gewicht en hierdoor heel wendbaar is wat toch wel belangrijk is als je niet te groot woont.
Ook is het zeer eenvoudig om hem te ledigen, hem uit te spoelen. Enigste nadeel is dat de hulpstukken niet ergens in het apparaat opgeslagen zitten zoals bij de meeste stofzuigers, maar ja, is het een echt nadeel. Het belangrijkste is dat hij goed stof zuigt, wendbaar is, niet te veel lawaai maakt (vooral op een appartement) en dat hij gemakkelijk zuiver te maken is.
En dat heeft deze stofzuiger van Dirt Devil allemaal waarvoor ik hem dan ook een dikke 8,5/10 geef.

arwenlkl 24-04-2014

De zuigkracht van het toestel is helemaal zoals gezegd ,het geluid valt ook heel goed mee ,enige min puntje is dat het snoer kort is maar heb gemerkt dat dit tegenwoordig bij veel stofuigers is ,verder een heel goede aankoop geweest

stevenvandevelde 23-04-2014

Beste,

Tot nu toe ben ik zeer content over de dirt devil.
Hij is zeer licht en makkelijk te vervoeren.
ik gebruik hem vooral om de auto te stofzuigen en met de bijgeleverde accessoires is dat echt kinderspel geworden. deze bijgeleverde stukken draaien eveneens.
De stroomkabel rolt vanzelf op en het einde van de kabel is goed aangeduid.

Krouwer Anita 23-04-2014

was zeer verwonderd over de krachtige zuigkracht alhoewel maar 1000w, na 2nilfisk en 1miele stofzuiger te hebben gebruikt ben ik er nu al van overtuigd dat dit mijn beste aankoop is

Sangoku 23-04-2014

Voor een gast die alleen woont is kuisen nooit leuk. Dit toestel werkt goed, is perfect wendbaar en genoeg zuigkracht om snel alles gedaan te krijgen. Werk beter dan ik geacht had en ben echt bil dat ik deze gekocht heb.

rab.af 25-02-2013

Na een zestal stofzuigers versleten te hebben op 11 jaar tijd, waaronder één Dirty Devil, heb ik via IBOOD een nieuwe aankoop gedaan van Dirt Devil Infinity. Ik ben er weg van: ik kan weer met veel goesting en vooral met veel stijl stofzuigen! Met zijn grote zuigkracht en flexibiliteit, vloek ik niet meer tegen die kleine Devil. Qua mogelijkheden geef ik een 8/10, omdat het stofzuigen van de trap wel wat moeite vraagt, gezien deze Dirt Devil Infinity geen schouderband voorziet en de verlengsnoer vrij beperkt is. Wat de duurzaamheid betreft kan ik nog niet veel zeggen, maar ik behandel mijn Dirt Devil Infinity met veel zorg zodat ik er ook 'infinity' op kan rekenen!

johan.defoort 22-02-2013

Tot op heden zeer tevreden over het toestel . Kwalitiet/prijs verhouding zeer gunstig maar gebruiksgemak als duurzaamheid is minder dan de duurdere merken. Maar bij voorzichtig gebruik zal hij wel z'n manneken staan voor hopelijk vele jaren.

geertdw22 21-02-2013

Heel tevreden van mijn aankoop via ibood, correcte probleemloze service (zoals altijd overigens) en het toestel voldoet volomen aan mijn verwachtingen. Laag geluidsniveau, de kracht van een 2000watt toestel, ligt goed in de hand, zoet er bovendien mooi uit, echt een plezier om mee te werken. Hoedje af DIRT DEVIL!!!!!

driesdesender 21-02-2013

Deze stofzuiger heel voordeling kunnen kopen via ibood. Ik ben er echt heel erg tevreden van.
Hij volgt je heel gemakkelijk en is dus heel flexibel en loopt heel zacht. Heeft een goede zuigkracht maar een klein min puntje is dat je voor je tapijten de zuigkracht niet wat harder kan zetten. Maar de standaard kracht voor voor mijn tapijten meer of voldoende. Handig is ook dat we een extra borstel hadden voor onze parket boven en die is ook dunner voor onder lage kasten te stofzuigen.
Hij ziet er strak en design vol uit. Het oog wilt ook wat natuurlijk.
Hij maakt echt veel minder geluid dan onze vorige stofzuiger.
Maar het belangrijkste is natuurlijk dat we nu een tofstuiger hebben met een eco label en dus geen zakken niet meer moet gebruiken.

loly 21-02-2013

Zeer degelijke, mooie vormgevende, goed zuigende stofzuiger. Voor de prijs waaraan Ibood deze aangeboden heeft zal je nergens zo'n goedwerkend aparaat vinden.
Als de zuigkracht te fel schuif je gewoon het plaatje op het handvat open en wordt de kracht verminderd.

Het kleinste kind zou er kunnen mee werken, als men moet spreken van gebruiksgemak.

Over zijn duurzaamheid kan ik nog niet veel schrijven, gezien ik hem nog maar pas in gebruik heb. Maar hoop doet leven! :)

sdke 21-02-2013

Een zeer goede stofzuiger. Super zuigkracht en enorm gemakkelijk om te verplaatsen. Geluid valt goed mee zoals verwacht! Zou direct dezelfde direct kopen.