Pentax K-m Kit + DA 18-55 mm + DA 50-200 mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pentax K-m Kit + DA 18-55 mm + DA 50-200 mm zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

naamnvt 15-08-2009

Prima camera, nu paar maanden in bezit. Net meegenomen op vakantie naar Italië: prima kwaliteit, doet lang met een paar batterijen en fotografeert ook in het donker prachtig.

raoullo 07-01-2009

Vandaag gekocht en al vele foto's genomen. Ben geen specialist in spiegelreflex maar daar is deze camera nou net voor bedoelt heb ik begrepen. Zit een knop met vraagteken die aangeeft waar elke knop voor bedoelt is, echt voor de beginners.
In vergelijking met een Nikon D40 of D60 ( mee gespeelt, van familie) is de body klein. Houdt lekker vast en alles is erg overzichtelijk. Zit een boekje van ruim 200blz bij maar veel is door proberen makkelijk te doorgronden volgens mij.
De foto's die ik heb genomen waren werkelijk prachtig zowel binnen als van de ijspret.
De twee objectieven die er bij zitten schijnen licht en prima zijn, ik kan dat (nog) niet bepalen.
Ik denk een aanrader voor een beginner.
Over een tijdje zal ik meer laten weten.