LG LAB540

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG LAB540 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

woeftie 04-08-2014
Geschreven voor: LG LAB540

Lang gezocht naar compacte home cinema set in combinatie met blue ray speler die je dan ook nog kan gebruiken als muziekspeler. Vanaf het ogenblik dat de soundplate LG LAB540 werd verkocht, heb ik niet lang getwijfeld. De installatie was snel en heel eenvoudig zonder te veel kabels. Ziet er prachtig uit onder mijn LG smart tv 47LM860V en werkt feilloos, kan bijna elk videoformaat lezen vanaf usb stick, via mijn wifi netwerk speelt hij ook zonder problemen mediabestanden af die op mijn computer staan. Streamen van muziek via bluetooth is ook zo gebeurd. Via een app LG AV remote voor je smartphone (android) kan je de soundplate bedienen. Het geluid is heel goed en eenvoudig in te stellen. Enig minpunt is dat je de TV ook moet opzetten als je een audio cd wil afspelen.

Henk van Mokum1 10-08-2014

Ik spel op de LAB540 gewoon audio cd's af zonder de tv aan te zetten

bpere 16-07-2014
Geschreven voor: LG LAB540

Uitstekend product, zeer eenvoudig in te stellen, mooi ogende en het gewoon alles wat het verondersteld wordt te doen doet. Op dit prijsniveau, ik denk niet dat je kunt beters vinden. Ik ben het eens met de andere reviewers dat kabels kunnen worden geleverd, maar nogmaals ik heb zo veel nutteloze kabels van eerdere producten die gunstiger zijn in dat opzicht ...