Sony HT-ST3 Soundbar zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 61 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony HT-ST3 Soundbar zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jeroen_d83 01-09-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST3 Soundbar zwart

Heel erg mooi geluid, doet wat beloofd.
Erg tevreden van de aankoop.
Volle klank komt pas tot z'n recht bij hogere volumes.

van everbroeck leo 08-08-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST3 Soundbar zwart

ik bezit beide toestellen nog maar 2 maanden dus veel ervaring heb ik nog niet maar voorlopig ziet alles er goed uit.
TV is wel mooie beeldkwaliteit.
dit is mijn voorlopige annalyse.

MertensBenny 07-08-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST3 Soundbar zwart

Geluidskwaliteit: Rekening houdend met de vormgeving van het apparaat is de geluidskwaliteit verrassend goed te noemen.
Mogelijkheden: Op het systeem is een DVD en STB aangesloten. Installatie verloopt vrij eenvoudig. Er zijn voldoende ingangen voorzien.
Gebruiksgemak: Is super eenvoudig. Het systeem schakelt automatisch in- en uit, wat vrij handig is.
Vormgeving: Mooie vormgeving. Wij hebben de soundbar achter de tv geplaatst opdat je helemaal niets zou zien. Nadeel is wel dat de koppeling tussen soundbar en baskast via flatkabel is wat betekent dat beide kort in elkaar buurt moeten staan.
Duurzaamheid: Aangezien ik deze nog maar een maand in bezit heb, is moeilijk te bepalen welke de duurzaamheid zal zijn.

gw012 06-08-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST3 Soundbar zwart

Toestel heeft een mooie, sobere vormgeving. We waren aangenaam verrast over het geluid. Bovendien eenvoudige bediening.

Peter Geens 05-08-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST3 Soundbar zwart

Over het design kan ik maar 1 ding zeggen: dit ziet er écht geweldig uit. Geen 36 boxen in je woonkamer, amper kabels die je moet wegwerken en dus ook geen kabelspaghetti.

Het geluid dan: de bassen, daar had ik wat schrik voor. Maar onterecht. Lekker diepe en zuivere bassen. Ook het geluiddetail is verbluffend te noemen voor zo'n smalle soundbar.

Qua bediening is er eigenlijk weinig te zeggen: alles gaat via de afstandsbediening van mijn sony bravia tv en werkt perfect. De mooi vormgegeven afstandsbediening van het systeem gebruik ik dus eigenlijk niet. De menu's zijn eenvoudig en duidelijk, dus ook daar geen klachten over.

Wat ik wel mis bij deze soundbar, dat is de mogelijkheid om de verschillende bronnen apart voor te versterken. Het geluid van mijn televisiebron is harder dan dat van mijn mediaplayer, en dan is het soms wel verschieten bij het verwisselen van bron.

Maar behalve dat laatste eigenlijk geen negatieve puntjes. Het ziet er mooi uit, het klinkt goed en het laat zich vlot bedienen. Meer moet dat niet zijn!

geertschijvens 05-08-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST3 Soundbar zwart

Het apparaat is gemakkelijk in gebruik en handig aan te sluiten aan het televisie toestel. De vormgeving is modern en kan gemakkelijk opgehangen worden.

Den bakker 04-08-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST3 Soundbar zwart

Zeer goede geluidskwaliteit, zeker als men vergelijkt met die van een gewone TV. Diepe bassen en heldere tonen die men naar hartelust kan regelen om naar je favoriete muziek te luisteren via internet. De installatie verloopt vlot en de aansluitingen zijn gemakkelijk te herkennen. De HDMI aansluiting vervolledigd de zaak en op 1,2,3 heeft men kwaliteitsmuziek in huis. Niet te luid zetten want de diepe bassen zijn heel doordringend (lol).
Kortom, wij zijn tevreden ! (zeker met de cashback actie van Sony)

marcske09 02-08-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST3 Soundbar zwart

geluid ok alsof je in de cinema zit
footbalmode is niet wat ik er had verwacht
vormgeving is juist gepast voor onder tv

Michielsen 24-07-2014
Geschreven voor: Sony HT-ST3 Soundbar zwart

Mooie klank, slank bedieningstoestel en mooi design.
Klanken instelbaar, vb voetbalmatch.
Past perfect onder televisie en vormt éé geheel.