HTC Hero (A6262) bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HTC Hero (A6262) bruin op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

felix-23 17-02-2012
Geschreven voor: HTC Hero (A6262) bruin

Ik heb de HTC Hero al bijna 2 jaar. Toen ik kort na m'n aankoop tot de conclusie kwam dat HTC nieuwe Android versie zou supporteren voor de Hero heb 'k 'm "gerooted" en zelf nieuwe versies erop geinstalleerd. Vanaf dan waren de mogelijkheden een '8' (voornaamste beperking werd hardware snelheid: dit is nog een 500Mhz smartphone!).

Mijn grootste probleem is evenwel de kwaliteit van de hardware: sedert enkele weken slaat mijn aanraakscherm regelmatig tilt - detecteert valse aanrakingen & gene aanrakingen wanneer er wel zijn- waardoor in gebruik van de Hero héél moeilijk wordt. Dit zou niks te maken hebben met m'n eerder "root'en", maar een algemeen gekend fenomeen. Vaak niks anders op dan een nieuwe te kopen (garantie toch al weg).

Lijkt een algemeen probleem van smartphones (heb verschillende gelijkaardige verhalen, ook met iPhones): plan een afschrijving van je dure aankoop op 2 jaar. En alles wat langer is moet je als "bonus" zien :(

felix-23 17-02-2012

foutje, moest "...HTC de nieuwe Android versies NIET zou supporteren op de Hero..." zijn