Sony Ericsson Xperia PLAY wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson Xperia PLAY wit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

remon81 20-10-2013

Met de mogelijkheden is niets mis evenals het gebruiksgemak. Echter dat gebruiksgemak wordt gruwelijk verstoord door de degelijkheid, wat je eigenlijk al geen degelijkheid meer mag noemen. Het touchscreen leidt een eigen leven. Ik verstuur soms hele whatsapp verhalen, zonder ook maar in de buurt van mijn scherm te komen. Het scherm reageert verder op warmte en vochtige omgevingen, wat byzonder irritant is.

Bangmail 22-01-2013

Alles bijna goed.....FM RADIO met groene vink is er dus niet. Het is een echte Sony en een prima
apparaat wat ook prima werkt. Maar voor mij is het belangrijk om off-line radio te kunnen luisteren.
Andere sony's hebben de optie wel, deze dus niet............er is geen manier behalve on-line dan.

Kortom ik ben wel een misleid door een dit lijstje groene vinken.
Verder een prima apparaat, die ik niet terug stuur en mijn geld terug kan krijgen.

Groeten Jan

Karlok 29-06-2012

Wat een geweldig mobiel!
Ben gister naar The Red Hot Chili Peppers geweest en paar keer opgenomen, en wat een kwaliteit, helder opgenomen perfect!

Als je je verveelt kan je altijd gamen, ik zou sowieso een 16 gb mini sd halen als je veel games en muziek erop zet.

Lhaticore 19-03-2012

geweldig toestel heb een paar nummers bij een rock concert opgenomen en het geluid is echt zo goed het is ongelofelijk, het enige min puntje voor mij is dat de processor wel iets sneller had mogen zijn dus als ze de play 2 uitbrengen met een Dual of beter Quadcore ben ik weer verkocht!

ermaurits 03-12-2011

IK heb hem nog maar net. supertoestel en leuk om mee te gamen. er zitten ook een paar leuke standaard spellen op.

+punten
gamen
android market
geluidskwaliteit

-punten
hij moet aan staan anders laat die niet op
de dikte van de telefoon(hij past wel in je broekzak)

dan69 04-03-2012

Deze gsm hoeft niet aan te staan om op te laden! Je moet alleen een beetje geduld hebben voor een icoon tevoorschijn komt. Deze gsm is gewoonweg top!

Jesper Moor 03-11-2011

Super telefoon!

Ik heb hem nu 2 weken in mijn bezit, maar wat je er allemaal mee kan, geweldig! Hier volgen een paar + en - punten:

+punten
1. de vormgeving is zeer mooi
2. de vele gratis spellen van sony zelf(naast de duizenden spellen van de android market).
3. heel prettig touchscreen en menu.
4. de mogelijkheden
5. de snelheid en de beeldkwaliteit

-punten
1. de oortjes zijn van hele goede kwaliteit, maar vervelend, omdat je ze elke keer aan moet trekken.
2. als je veel gamed, is de batterij na zon 6 uur leeg, doe je dit niet gaat ie makkelijk een hele dag/2dagen mee.
3. Hij is behoorlijk dik en zwaarder dan andere smartphones.

Een echte aanrader voor mensen die lang onderweg zijn!

maximus123 26-09-2011

Geluid komt goed tot zijn recht door de fantastische stereo en de meegeleverde oortelefoon werkt ook erg goed. Gamen werkt goed en goede xperia play support van verschillende gamedevelopers en ook een paar mooie games bijgeleverd. Alleen staan er weinig ps1 games op de android market, maar gelukkig is er wel een ps1 emulator op de markt (alleen de analogsticks werken niet op de emulators) Veel softwareupdates, waardoor de veel fouten eruit zijn gehaald en nieuwe mogelijkheden aan toe heeft gevoegd. Het enigste nadeel is dat sommige knoppen een beetje slap aanvoelen en opstarten soms traag kan gaan. Tot nu toe nog geen klachten gehad.

marcel scheur 07-08-2011

de perfecte telefoon voor gamers
zijn emulators op te krijgen dat je snes gba en zelfs psx spellen er op kunt spelen het wel even zoeken naar een goede bios en roms maar als je het voor me kaar hebt
dan werkt de game pad echt goed beter dan op het beeld scherm drukken ECHT EEN AANRADER VOOR GAMERS

Henkjangijsbertjonassen 08-01-2012

waar kun je die downloaden dan?

Rick Gee 04-07-2011

Ziet er misschien subjectief uit al die tienen, maar dat heeft het toestel écht verdiend.

Ik ben nu een paar dagen het toestel aan het uitproberen en heb de volgende dingen ervaren:

Voordelen:
- Erg gebruiksvriendelijk. Applicaties zijn eenvoudig en snel te downloaden (ook dankzij de Wireless N ondersteuning). Menu's zijn eenvoudig aan te passen en het bureaublad is naar wens in te richten. In tegenstelling tot de Galaxy's van Samsung heeft dit toestel 'maar' 5 bureaubladen waardoor je kunt navigeren. Nu heb ik er nog één leeg, dus ik vind het niet storend.
- Ik heb uitgevonden dat ik eindelijk webmail (exchange mail) kan openen in de standaard meegeleverde applicatie. Dit is erg handig voor mijn werk. Daarmee sluit ik aan bij de review van Dennis; het toestel is zakelijk goed te gebruiken.
- Het is eenvoudig om applicaties te installeren, zoals sommigen wel gewend zijn van Google Android.
- Media op de telefoon is eenvoudig te benaderen via de Playstation 3.
- Na al dat uitproberen van het toestel is de batterij na één dag helemaal leeg. Vandaag vrij weinig gedaan met het toestel: de batterij is half vol. Je kunt dus zo'n 2 dagen als je toestel redelijk tot vrij intensief gebruikt.
- Er zijn veel apps te vinden, maar dat ligt niet zozeer aan het toestel, maar aan het besturingssyteem, dat nogmaals erg snel werkt in elk opzicht, in tegenstelling tot Google Android 2.1 dat ik op mijn ZiiO Tablet had draaien.
- MS Office-bestanden zijn makkelijk te openen met het standaard meegeleverde programma 'OfficeSuite'. In tegenstelling tot het programma 'Office to go' dat op mijn N900 elke keer vast liep.
- PDF bestanden zijn ook eenvoudig te openen. Hiervoor moet je even een app downloaden.
- Erg fijne en gebruiksvriendelijke agenda-functie.

Nadeel:
- Het toestel ondersteund geen PSP-games. Ik dacht juist dat dit één van de trendsetters had moeten zijn, maar daarin blijft het achter.
- Er zit niet standaard een functie als 'bestandsbeheer' op, maar dat is gelukkig te downloaden als app. Bestandsbeheer is ideaal om .apk bestandjes te installeren op je telefoon, zoals games, navigatie, e.d.

Kortom:
Een razendsnel toestel dat zakelijk erg goed te gebruiken is, waarbij de spelcomputer een leuke bijzaak is.

Groeten Rick

mikevleeuwen 10-12-2012

Hoi rick,

Ik ben aan het zoeken voor een goede smartphone en aan al deze reacties te zien is deze erg goed, maar ik vroeg me af welke welk besturingssysteem hier op zit.

Alvast bedankt Mike

Dennis1171 17-05-2011

Dit is echt een top toestel ! Het is echt een volledige smartphone en ik kan hem zakelijk heel goed gebruiken maar als ik onderweg ben of ergens even moet wachten kan ik er ook nog eens super mooie spellen op spelen.