Alcatel OT-800 One Touch Tribe grijs, titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alcatel OT-800 One Touch Tribe grijs, titanium op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

jan-wiebe 03-11-2010

heel goed ding zonder problemen ik heb er heel veel java spelletjes op staan alleen bij sommige java applicatie dan als ik hem opstart zegt hij gelijk java applicatie gestop maar verder een aanrader zeker voor deze prijs

31759 30-10-2010

Uitstekende telefoon, besteld omdat ik mijn oude alcatel kwijt ben geraakt, ik heb een chrome uitvoering, bij Wehkamp voor 59,95 euro, werkt echt plezierig net als oude, niets mis mee.
Alleen een klein probleem met de update, die werkt niet met Windows 7, ik had gelukkig nog andere computers staan, ook de speciale downloadbare versie van alcatel werkt niet, iemand voor Windows 7 een oplossing?

kadir23 13-08-2010

ik vind het een prima mobiel
wel slecht geluid als je hem hard zet ik had ook niet anders verwacht omdat het een koopje is ik heb hem al een meer dan een halfjaar en werkt net zo goed als het begin. maar ik ga binnenkort OT-802 kopen die vind ik wel iets mooier

jochen136 21-05-2010

Hallo
Ik heb mij een tijdje geleden een Alcatel OT-800 gekocht .
Hier voor had ik eerst een montorola E770 na 3 jaar liep de software vast ik kon mijn berichten in de inbox niet meer lezen. Ik was aan het twijfelen in de winkel tussen een sony ericson W205 en een Alcatel OT-800 op aan raden van de winkel had ik mij de W205 gekocht maar dit was een echte miskoop , in de 2 maanden na de aankoop was hij al 3 keer opgestuurd voor herstelling ( om de 2 dagen was de batterij plat van in standby te staan) na de derde keer binnen geweest te zijn was hij nog niet hersteld en ik heb dan mijn geld terug gekregen. Ik heb dan in een andere winkel een Alcatel OT-800 gekocht.
Positieve punten.

- het scherm is goed zichtbaar buiten in de zon.
- Ik heb er een geheugen kaart in van 1GB ingestoken en hij loopt niet vast op zware bestanden, er treden ook geen haperingen op zoals bij mijne vorige (sony ericson W205).
- Je kan de GSM ook gebruiken als webcam , de beelden zijn vloeiend maar niet zo goed van kwaliteit (*).
- De software is handig en oogt ook wel mooi.
- Je kunt op een eenvoudige manier je foto’s bekijken door met de scroller die op de zijkant zit.
- Het toetsen bord is handig ( ik heb geen problemen van 2 toetsen tegelijk in te duwen) en met de achter grond verlichting zijn de toetsen duidelijk zichtbaar.
- De geluids kwaliteit vind ik uitstekend zowel van de oortjes als van de luitspreker die er vanachter op zit (en je kunt het geluid zeer hard zetten).
- Om muziekclips of om films af te spelen kan je hem ook gebruiken wand het scherm is duidelijk en goed van kwaliteit .
Negatieve punten
- De kamera is niet zo goed van kwaliteit , (*) maar voor wat de GSM kost vind ik dit meer als voldoende.
- Het kan voor sommige een nadeel zijn dat alles via de mini-usb poort gebeurt het opladen , communicatie met de PC en hoofdtelefoon . ( voor mij is dit geen nadeel wand ik ben dit nog gewoon van mijne E770 .

Besluit : De GSM is meer dan zijn geld waard, je kunt hem ook gebruiken als mp3 speler maar om foto’s of video’s te maken raad ik hem wel af . De Baterij van de GSM gaat bij mij meer dan een week mee.