T-Mobile G2 Touch zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de T-Mobile G2 Touch zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Roel V 17-10-2009
Geschreven voor: T-Mobile G2 Touch zwart

Na 2 dagen deze telefoon in bezit te hebben, kan ik er echt mee lezen en schrijven. De telefoon beschikt over zeer veel opties/applicaties.
Mijn eerste touch phone en dacht dat al die vernieuwende foefjes mijn verstand te buiten zouden gaan. Maar ben er 48 uur later al aardig handig in. De telefoon is al van allerhande mogelijkheden voorzien en wil je nog meer dan kun je veel vinden in de marketplace van anroid, veelal gratis programmatjes.
Zo heb ik bv nu:
Mijn aandelen heb ik constant met huidige koers op het begin scherm staan. Kan ik met de telefoon streepjescodes scannen en internet afstruinen waar dat product te koop is voor welke prijs, om vervolgens door google maps meteen route beschrijving naar die winkel te berekenen. Tot op heden werkt het met mijn draadloos internet van de laptop het perfect op de phone. Vanaf volgende maand ook een internetbundel voor op plekken waar ik geen wifi heb.

Ik kan niets anders zeggen dat het ongelofelijk is. Alle instellingen stonden al meteen goed en hoefde ik niet moeilijk te doen om op internet te kunnen. Alles spreekt voor zich. Ook ideaal is dat als je op internet gmail accoount aanmaakt en daar je agenda vult het direct ook zichtbaar word op je g2 agenda/mail.

Tot op heden weinig minpunten kunnen verzinnen. Moet alleen smsen nog beetje onder de knie zien te krijgen, ipv op toetsen drukken met qwerty op beeldscherm.
Mocht je iets willen weten, over de phone, reageer maar op dit forum en ik zal zo snel mogelijk proberen te reageren.