De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington R3002 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

R***************@G******** 03-07-2024

prima machine de remington R3002

Geschreven voor: Remington R3002

Sinds enkele weken gebruik ik het scheerapparaat van Remington, een gemakkelijk apparaat dat moeiteloos de vormen van het gezicht volgt.
Makkelijk op 220 volt is dat er altijd genoeg spanning is en de motor / scheerapparaat direct beschikbaar is.
Glad en handig voor het dagelijkse gebruik.
Een aanrader.

MirandaF 28-06-2024
Geschreven voor: Remington R3002

Wij hebben dit apparaat mogen testen en delen graag hoe we dit hebben ervaren. Het scheerapparaat is een mooi instapmodel om elektrisch te scheren. Op sommige plekjes soms wel even herhaling nodig, maar dan zijn de haartjes wel weg, tenzij je de kap gebruikt voor een stoppelbaard lengte. Het snoer beperkt je in je beweegruimte, maar zorgt er wel voor dat er geen lege batterij probleem halverwege de scheerbeurt ontstaat. Makkelijk schoon te maken met het bijgeleverde borsteltje en montage van apparaat. Gebruikshandleiding is zeer duidelijk.

Piewiesou 27-06-2024

apparaat voor even tussendoor

Geschreven voor: Remington R3002

De Remington, model R3 Styles series scheerapparaat ligt goed in mijn hand. Ik mocht deze testen, terwijl ik normaal met een scheermesje aan de slag ben. Eerst mijn baardharen een aantal dagen laten groeien om de stoppelstyler te gebruiken. Dat doet deze naar behoren. De lijnen rondom de baard zijn dan met dit apparaat niet goed te maken. Het daarna glad scheren is, voor de lengte van de baardharen van een paar dagen, op sommige moment pijnlijk. Je baardharen lijken op sommige momenten uit de huid getrokken te worden. Als de haren nog niet zo lang zijn en om dan tussendoor even glad(der) te scheren is het met dit apparaat net voldoende. Het is ook een apparaat van ongeveer 40 euro en alleen met snoer te gebruiken.

Pluspunten

• goed bij stoppelbaard
  • prijs
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• niet draadloos
  • pijnlijk af en toe
  • glad scheren duurt relatief lang

Astridvl 26-06-2024

Super apparaat en betaalbaar

Geschreven voor: Remington R3002

Mijn man heeft dit scheerapparaat een paar weken mogen testen. Hij gaf aan tevreden te zijn over hoe het in de hand ligt. Het is een fijn apparaat die een goede grip bied. Het enige nadeel vond hij dat hij met een snoer nu moest scheren. Dit was ook het enige wat voor hem wennen was. Hij is gewend altijd draadloos te scheren.
Het scheerapparaat volgt de contouren perfect en zorgt voor een goed resultaat. Het is gemakkelijk te schakelen tussen glad of 3 dagen baard. Zeker een pluspunt als je niet iedere dag zin hebt om te scheren. Het resultaat was in ieder geval glad dus een echte aanrader.
Er zit alleen een klein borsteltje bij om het apparaat schoon te maken, het apparaat laat zich gemakkelijk reinigen.
Kortom een goed apparaat voor niet teveel geld.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Gemakkelijk schakelen glad en 3 dagen baard

Minpunten

• niets

Colin 25-06-2024

Goed, maar geen fantastisch scheerresultaat met de R3002

Geschreven voor: Remington R3002

Ik heb het Remington R3002 Style Series roterende scheerapparaat via Review.nl een aantal weken gratis mogen testen in ruil voor deze review.

Remington schrijft zelf "Je scheert je moeitelozer dan ooit met dit elektrische scheerapparaat". En hoewel het apparaat zeker goed is, vind ik hun eigen omschrijving iets te optimistisch. In mijn geval gingen niet alle haartjes even makkelijk mee (ook als ze niet heel lang waren), en dat zorgde voor een trekkend gevoel wat ik als onprettig heb ervaren. Dat is dus zeker niet 'moeitelozer' dan ooit. Tegelijkertijd helpt het wel als je meerdere keren over dezelfde plek gaat, dus uiteindelijk is het resultaat er wel. Het is niet zo glad als met een 'normaal' scheermes, maar dat is voor zover ik weet überhaupt heel lastig voor elektrische scheerapparaten.

Deze Remington R3002 wordt geleverd met een kapje waarmee je ook een 3-dagen baardje kunt creëren. Het opzetstukje bevestigen is makkelijk en werkt bij het testen prima. Al blijft mijn voorkeur om gewoon te gaan voor het helemaal gladde scheerresultaat.

Verder werkt de Remington R3002 op stroom via het stopcontact. Hij heeft geen batterij en is dus niet snoerloos te gebruiken. Voor mij geen probleem want je profiteert van dat je altijd het volledige vermogen hebt. Maar je bent natuurlijk wel enigszins gebonden en afhankelijk van een plek waar een stopcontact is. Zeker op reis is dat dus niet even handig.

Al met al een goed product, maar geen fantastisch product in mijn ogen. Dat komt vooral omdat het door mij gewenste scheerresultaat wat moeilijker te behalen is dan ik zou verwachten.

Wilbert 25-06-2024

Prima apparaat voor deze prijs

Geschreven voor: Remington R3002

Mijn zoon mocht dit product testen en geeft de volgende conclusie: het apparaat doet zijn werk en scheert mooi glad. Soms moet je wel wat vaker over 1 plek om alle haartjes goed weg te scheren. Hij heeft geen 'zware' baard en daardoor is deze remmington voor hem wel geschikt. Het nadeel is natuurlijk het snoer als je een oplaadbaar scheerapparaat gewend bent maar het snoer is lang genoeg. De trimmer is een handig extra hulpmiddel bij het scheren en werkt goed. Voor deze prijs een prima apparaat

Pluspunten

• Trimmer
  • Voordelig

Minpunten

• Soms vaker scheren om alle haartjes te verwijderen

dejagerhan@gmail.com 24-06-2024

Goed en goedkoop

Geschreven voor: Remington R3002

Om meteen met de deur in huis te vallen: deze Remington is goed en goedkoop. In de periode dat ik dit apparaat getest heb heeft zich de kwaliteit van scheren zich bewezen. Na een paar minuten scheren is mijn baard verdwenen en kan ik weer voor de dag komen met een glad gezicht. Er wordt overigens ook een kapje bij dit scheerapparaat meegeleverd dat je op de kop van het apparaat zet om een stoppelbaard of 3-dagen baard te verwezenlijken. Dit vind ik persoonlijk echter geen meerwaarde hebben. Kortom: ik vind het een prima apparaat als je, net als ik, niet teveel geld wilt uitgeven en toch goed geschoren wilt worden.

Pluspunten

• prijs
  • prima scheerresultaat

Minpunten

• geen

drielse 23-06-2024

redelijk scheerapparaat

Geschreven voor: Remington R3002

Het Remington R3002 Style Series roterende scheerapparaat.
Ben al paar jaar bezig om een goed scheerapparaat te krijgen die niet al te duur is. Ook 1 gekocht die wel duur was. Tot nu toe bij het dure apparaat en de wat goedkopere apparaten nog geen goed gevoel gehad. Ze liggen nu in de la en ik gebruik ze niet meer. Toen mocht ik deze remington testen en was daar erg blij mee. Dat was wat ik wou. Testen en dan als hij bevalt kopen. 1E scheerbeurt viel me niet tegen. Was redelijk glad na de 1 keer gebruiken. Daarna nog een aantal scheerbeurten gehad en moest toen toch wel veel over mijn huid heen bewegen om alle haartjes weg te krijgen. Maar daarna toch redelijk tevreden ook al kost het wat meer minuten om het goed te krijgen.
Ben na deze testperiode best tevreden over dit niet te dure apparaat.
Om voor dit geld een goed apparaat te krijgen valt niet mee. Hopen dat hij het zo blijft doen.

Pluspunten

• niet duur

Minpunten

• veel bewegingen moeten maken

Nils 23-06-2024

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Remington R3002

Onlangs heb ik de kans gekregen om het Remington R3 Style Series Scheerapparaat uit te proberen en ik ben erg tevreden over de resultaten. Het apparaat past zich perfect aan de contouren van het gezicht aan, wat zorgt voor een soepele en gladde scheerbeurt. Hoewel ik het scheerapparaat voornamelijk gebruik om een glad resultaat te bereiken, is de stoppelbaardstyler ideaal voor het onderhouden van een verzorgde 3-dagen-baard. Dit maakt het eenvoudig om van stijl te wisselen. Het scheerapparaat ligt goed in de hand en biedt een comfortabele scheerervaring, wat het dagelijkse gebruik zeer prettig maakt. Een klein nadeel is dat het apparaat niet draadloos is, waardoor de bewegingsvrijheid tijdens het scheren iets beperkt is. Ondanks dit minpunt biedt de Remington R3 veel flexibiliteit en gebruiksgemak, waardoor het een uitstekende keuze is voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar en veelzijdig scheerapparaat. Het overtreft mijn verwachtingen in alle opzichten.

Pluspunten

• Comfortabel
  • ligt lekker in de hand
  • goede prijs

Minpunten

• bedraad

marco4mail 21-06-2024

Simpel apparaat voor weinig geld

Geschreven voor: Remington R3002

Deze Remington heb ik een aantal weken mogen testen.

Erg eenvoudig in gebruik zonder poespas. Stekker erin en gaan. Het apparaat ligt prima in de hand en volgt de contouren van je gezicht ook goed. Wel vond ik persoonlijk dat de scheerkop niet lekker over mijn (gevoelige) huid gleed.

De ingebouwde trimmer werkt prima en het bijgeleverde opzetstuk werkt ook handig voor een baard van een aantal dagen.

Heb je geen echte gevoeligde huid en wil je niet veel uitgeven, dan is dit een prima apparaat. Over de levensduur kan ik niet oordelen. Het apparaat voelt wel erg plastic aan.

Pluspunten

• Ingebouwde trimmer
  • Opzetstuk stoppelbaard
  • Lage prijs

Minpunten

• niet voor (mijn) gevoelige huid
  • Voelt erg plastic aan

IngridM 21-06-2024

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Remington R3002

Het is een eenvoudig degelijk scheerapparaat zonder poespas. Ligt goed in de hand en scheert comfortabel. Je kunt kiezen tussen helemaal glad of stoppelbaard.
De prijskwaliteit verhouding is goed.

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Scheert comfortabel
  • Goede verhouding prijs/kwaliteit

Minpunten

• Niet makkelijk schoon te maken
  • Niet snoerloos

m***************@h********** 20-06-2024

Scheren zonder accu zorgen

Geschreven voor: Remington R3002

Snel en glad scheren dat doet dit scheerapparaat zeker wel. Het apparaat ligt lekker in de hand wat erg prettig werkt. Het volgt goed de gezichtscontouren en maakt weinig geluid. Even je snor bijwerken of je bakkebaarden ook dat doe je gemakkelijk met deze Remington. Even wennen aan het snoer wat eraan zit vooral nu in deze draadloze tijden. Maar dat betekent ook nooit een lege accu en altijd door kunnen scheren

Pluspunten

• geluid
  • comfortabel

Minpunten

• snoer

Maudpieters24 20-06-2024

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Remington R3002

Ik heb dit scheerapparaat enkele weken mogen testen.
Het is een eenvoudig scheerapparaat dat je snel in gebruik neemt. Dit scheerapparaat werkt alleen wanneer ingestoken in het stopcontact. Toch vind ik dit uiteindelijk minder prettig. Ik heb hem netjes ingestoken naast een spiegel en hij werkt op elk moment dat ik het nodig heb. Voor mij ideaal!

De accesoires zijn helpend. Vooral het kapje om tot een mooie drie dagen stoppelbaard te komen is iets waar ik blij van wordt. Al met al een prima apparaatje dat lekker in de hand ligt en gewoon goed scheert.

Pluspunten

• Licht in de hand

Minpunten

• Kabel

b.meuffels 17-06-2024

Niet draadloos, maar simpel en effectief scheerapparaatje!

Geschreven voor: Remington R3002

Heel fijn apparaatje. Simpel maar effectief. Ligt fijn in de hand, scheert goed, zit wel dicht op de huid (tenzij je het 3 dagen baard kapje gebruikt) met wat licht risico op sneetjes. Scheren kan alleen wanneer ingestoken in het stopcontact. Ik vind dat juist fijn: nooit leeg, altijd direct beschikbaar om te scheren. Daar zal een ander wellicht iets anders van vinden, ieder zijn smaak. Prijs is voor iedereen te doen, en je krijgt er voldoende kwaliteit voor terug. Schoonmaken is ook eenvoudig, weinig dus aan te merken op dit handige elektrische scheerapparaatje.

Pluspunten

• Altijd scheren, niet opladen
  • Scheert goed
  • 3 dagen baard kapje
  • Makkelijk schoonmaken
  • Prijs

Minpunten

• Niet draadloos
  • Wat dicht / scherp op de huid