Philips SHAVER Series 9000 S9211

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9211 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

lthi 04-12-2017

top-apparaat

De Philips Shaver series 9000 scheert mooi glad en dit op een aangename manier. Droog of nat kan hij je baard telkens aan (mits eerst met de tondeuse er over te gaan). Zeer goed apparaat met weinig irritatie en handige accessoires. Even gewenning als je van een klassiek mesje komt maar dit doet ook zeker zijn ding!

Pluspunten

• Droog en nat
  • Snel en comfortabel
  • batterij
  • Veel accessoires

Minpunten

• niet zo glad als een echt scheermes

KoenV 30-11-2017

Perfect gladde scheerbeurt

Knap design en ligt makkelijk in de hand. Geen trekkend gevoel bij het scheren en achteraf geen geïrriteerde huid. Knap apparaat dat knappe resultaten behaalt!
Ligt wat hoger qua aankoopprijs, maar is zeker een goede investering!

• Gebruiksvriendelijk
  • Batterij gaat lang mee

coppy 29-11-2017

Handvast, superglijdend

Voor deze prijs is het toestel ongelofelijk goed. Gladde scheerbeurten in een mum van tijd, zowel voor de spiegel als onder de douche. Dit apparaat gaat ook over de moeilijke bereikbare plaatsen en is zeer makkelijk te reinigen. Ik zou dit product iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• perfect
  • goed te reinigen
  • prijs

pnuytten 28-11-2017

Hemels scheren

De Phillips S911 is de perfecte aanwinst voor mijn badkamer. Wat meteen opvalt is het mooie design en hoe vlot het toestel in de hand ligt. Het opladen gaat in een handomdraai. Het toestel werkt erg intuïtiefen scheert veel stiller dan mijn andere vorige apparaten. Ik gebruikte het toestel om een baard van enkele dagen af te scheren en dit ging vlot en pijnloos. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Ik had verwacht dat de machine aan mijn baard zou 'trekken'. Achteraf had ik geen last van irritatie of andere ongemakken. Top toestel!

Joon 26-11-2017

topresultaat in een paar minuten!

De Philips9000 is een supertoestel als je een gevoelige huid hebt. Ik was het gewoon om me te scheren met wegwerpmesjes maar met de Philips9000 bekom ik sneller hetzelfde resultaat. De mesjes voelen zacht aan en scheren erg vlot en het belangrijkste: een glad resultaat zonder irritatie!
Handig is ook de bijgevoegde, stevige etui + de oplader die makkelijk op te bergen is. Ideaal om mee te nemen op reis. Mooi design, laag geluidsniveau en apparaat ligt goed in de hand! Een echte aanrader!

Pluspunten

• glad resultaat
  • geen huidirritatie

delijn18975 25-11-2017

overtuigd

kan dit product iedereen aanbevelen, scheerde me vroeger met scheermesjes maar die tijd is voorbij.
Het toestel, dat naast een mooi design, ook nog goed in de hand licht, zorgt ervoor dat ik een gladgeschoren smoel krijg in de helft van de tijd.
In de wagen, voor de spiegel of onder de douche, het kan allemaal.

Pluspunten

• snel
  • mooi design
  • nat of droog te gebruiken

Minpunten

• handleiding met foto's

Wouter36 24-11-2017

Handig toestel

Ik ben normaal iemand die met mesjes scheert en heb dus altijd een super glad resultaat. Ik had het eigenlijk niet verwacht maar het resultaat met de S9000 komt echt wel in de buurt. Heb zowel het droog als het met schuim scheren getest. Met schuim is het inderdaad wel aangenamer en heb je een beter resultaat. Maar in de ochtend rush er snel droog over geeft ook een zeer goed resultaat. Ook het bijgeleverde cleaningsysteem is een handigheid.

Pluspunten

• handig en snel
  • scheren met schuim
  • bijna zo glad als mesjes
  • lange batterijduur
  • hanig cleaningsysteem

segtom 21-11-2017

Gladde scheerbeurt in minder dan 5 minuten

Tijdens het uitpakken zeer verrast door alles wat er bij zit. Zeer compleet vooral het reinigingsstation lijkt me zeer interessant. Toestel en bij horende attributen zien er ook mooi en strak uit en mis staan niet op het badkamermeubel. Ik heb het toestel nu een week bijna dagelijks gebruikt om droog te scheren. Het eind resultaat is wat ik er van verwacht had, super glad ook bij een baard van een paar dagen. Verder valt ook op dat het een snelle machine is waardoor scheren op 5 minuten gebeurd is ook de stilte van de machine is een zaligheid. Enige minpuntje is het spoelen van de scheerkop na het scheren onder het water. Dit wordt goed aangegeven maar hoe ik het ook probeer er blijven altijd haartjes bij de messen zitten. Dit is nu wel geen probleem om uit te spoelen maar hier had ik toch meer van verwacht. Het reinigingsstation daarentegen vind ik super handig om altijd een fris scheerapparaat te kunnen gebruiken. Je moet het enkel op zijn plaats laten staan eens de cartridge met spoelvloeistof is geopend.

Pluspunten

• stil
  • glad resultaat
  • mooi design

Minpunten

• moeilijk verplaatsbaar spoelstation

CarlR 20-11-2017

Toptoestel

Ik heb dit apparaat sinds enkele weken in het bezit en gebruik het dagelijks. Wat we meteen opviel bij het ‘unboxen’ was het strakke design van het toestel. Tevens had ik enkele accessoires zoals daar zijn: een trimmer, oplader, reinigingsapparaat met vloeistof en een beschermdoos voor het apparaat.
Het toestel is bijna geruisloos en laat zich erg goed hanteren. Kan zowel droog als nat gebruikt worden en is makkelijk reinigbaar met de meegeleverde reinigingsapparaat.
Het resultaat is een perfecte scheerbeurt zonder irritaties en in een mum van tijd.

Pluspunten

• Geruisloos
  • design

Jurgen W 15-11-2017

Mijn Revieuw philips S9211

Ik heb sinds deze week een philips scheermachine de S9211. Wat zit er allemaal in de doos: De Shaver,een trimmer,oplader,een reinigingsapparaat met vloeistof en een bescherm doosje voor het apparaat. Wat je eerst moet doen is het toestel opladen wat zeer snel geladen is op 60 minuten. Het eerste wat me opviel was zijn mooie design erg knap er zit ook een trimmer bij handig om je baard bij te werken zonder dat je daarvoor een afzonderlijk toestel moet aanschaffen.De Shaver ligt ook zeer goed in de hand en is super stil tijdens het gebruik.Je kan het toestel zowel droog als nat gebruiken en de scheerkoppen bewegen afzonderlijk van elkaar dus kunnen ze zich zo aan de vorm van uw gezicht makkelijk aanpassen.Droog verkrijg je al een mooie gladde scheerbeurt op minder dan 5 min wat s'morgens een meevaller is en dat zonder irritatie wat ik vroeger met een gewoon mesje wel had.paar dagen erna voor het eerst met scheergel geschoren dit is echt zeer aangenaam scheren en het eind resultaat is super glad en het scheerapparaat kan je gemakkelijk afspoelen onder de kraan.Het reinigingsapparaat makkelijker kan niet vloeistof opendoen in het apparaat steken en aanzetten en je hebt een propere machine.conclusie: top apparaat!

Pluspunten

• Gladde scheerbeurt
  • Stil
  • Mooi design

Pasdedieu 10-11-2017

Geweldig apparaat

Doet precies wat het zegt. Ik scheer ook mijn hoofdhuid en heb een stugge baard. Ik ben nu in een mum van tijd gladgeschoren.
Tot voor kort scheerde ik mij steeds nat met een mes, maar ik ben bij dit apparaat ook zeer tevreden over het droog scheren.

Pluspunten

• batterijduur
  • hygiëne