Braun Series 9 9291cc Wet&Dry

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9291cc Wet&Dry op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Rachid 21-11-2019

Uitstekend product

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van dit geweldige scheeraparaat, ligt comfortabel in de hand, de batterij gaat heel lang mee. Pluspunt is dat je hem onder de douche kunt gebruiken. Geeft zowel nat als droog een zeer goed resultaat.makkelijk proper te maken dank zij de clean and charge station. Heb dit product gratis ontvangen om te testen en ben er vol lof over. Een absolute aanrader!

patrickhocman 12-02-2018

Zeer goed resultaat

Ik ben erg tevreden met dit Braun 9-9291cc scheerapparaat.
Ik scheer me meestal niet elke dag, om maar te zeggen dat het heel effectief is bij een baard van 2 tot 3 dagen. Ik heb een erg gevoelige huid waardoor ik geen elektrisch scheerapparaat kan gebruiken, maar het past zich heel goed aan de contouren van mijn gezicht aan zonder het te irriteren. Ik hoef ook helemaal niet te trekken aan de huid om een perfect scheerresultaat te bekomen. Het apparaat ligt ook goed in de hand, is licht en beheersbaar. Ik kan zelfs scheren in de douche omdat het volledig waterdicht is. Dit scheerapparaat heeft een laadindicator in het handvat en is vervaardigd uit een aangenaam antislipmateriaal. Het is speciaal uitgerust met een dockingstation met een zelfreinigend systeem waarmee het scheerapparaat automatisch opgeladen kan worden. Met een eenvoudige druk op een knop is een volledige reiniging, smering en desinfectie van het apparaat mogelijk. Ik raad dit scheerapparaat zeker aan voor alle mannen die moeilijk en veeleisend zijn voor hun huid.

Pluspunten

• design
  • gewicht
  • waterdicht

yannickjee 23-01-2018

Super scheerapparaat met een premium uitstraling

Ik heb dit toestel gratis gekregen om het uit te testen. In het begin dacht ik steeds dat zo een zeer duur scheerapparaat niet nodig was, maar deze overtreft letterlijk alles! Hij scheert zeer snel en heel glad. De reisetui die je erbij krijgt is gemaakt van leder wat echt wel een mooie uitstraling geeft, het poets station doet wat het moet doen.... Het scheerapparaat opladen, onderhouden, en zelfs droogblazen na het schoonmaken. Irritatie heb ik niet meer gehad na het scheren en dit had ik bijvoorbeeld wel bij mijn voorgaand scheerapparaat van een ander merk. Hierdoor is dit zeker een blijver! Indien jullie een glad scheerresultaat willen en een zeer degelijk apparaat dan moet je zeker deze kopen ;)

Pluspunten

• glad scheerresultaat
  • Premium feeling
  • Handig poetsstation
  • Mooie lederen reisetui

Minpunten

• Chroom afwerking is snel vuil