Philips HQ7300/16

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HQ7300/16 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Princeke 03-12-2012
Geschreven voor: Philips HQ7300/16

Dit scheerapparaat gekocht nadat vorige gebreken begon te vertonen. Eerste indruk was perfect: heel goed scheren, weinig geluid, makkelijk te reinigen. Intussen zijn we een jaar verder en blijft de eerste indruk behouden. Alleen jammer dat ik na een klein jaar het toestel niet meer kan uitschakelen, hiervoor moet ik telkens de stekker uittrekken. De laatste weken begint het probleem met de aan-/uitschakelaar zich nu ook te manifesteren bij het aanschakelen van het toestel

Officiele reactie van Philips Nederland 09-01-2013

Beste Princeke,

Uit uw review begrijp ik dat u een probleem ervaart met uw scheerapparaat (HQ7300). Ik vind het spijtig om te vernemen.

Het zou niet mogen zijn dat u het apparaat niet kunt uitschakelen/inschakelen met de aan/uit knop. U heeft 2 jaar fabrieksgarantie (vanaf aankoopdatum) op het apparaat. Ik wil u adviseren om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen, mijn collega zal u vervolgens verder informeren.

Uiteraard kunt u ook kosteloos contact opnemen via de chat of email! De gegevens hiervoor vindt u door de volgende link te klikken:

Met vriendelijke groet,
Philips Webcare