Remington Black Diamond-X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington Black Diamond-X op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Princeke 29-07-2014
Geschreven voor: Remington Black Diamond-X

Kleine update op mijn eerdere review (Princeke).

Na anderhalf jaar is het trimgedeelte stuk geraakt zonder dat ik het ook maar 1 keer heb gebruikt. Ik deed het wel elke dag open om eventuele geschoren haren onder het trimgedeelte te verwijderen maar heb het dus eigenlijk nooit echt gebruikt. Voor de rest blijft mijn eerdere review behouden

Princeke 27-12-2012
Geschreven voor: Remington Black Diamond-X

Update: Intussen een paar weken in gebruik en ik moet zeggen dat mijn mening serieus is gewijzigd. Ik heb intussen nl een qua prijs gelijkaardig toestel van een ander merk in handen gekregen en ik moet zeggend at het materiaal gelijkwaardig is.

Nu ik het toestel beter gewoon ben moet ik eerlijk toegeven dat het gewicht er eigenlijk niet meer toe doet en dat je best wel overal goed kan scheren. Het gevoel tijdens het scheren is wel nog steeds hetzelfde: je huid lijkt wel 'geschuurd' te worden in plaats van gescheerd doch, het resultaat nadien is uiterst verbluffend: het voelt niet alleen gladder aan, het is ook beter geschoren dan het andere merk EN het resultaat blijft langer behouden. Intussen ook weinig tot meestal zelfs geen bloed meer na het scheren, wellicht omdat mijn huid zich goed heeft aangepast. Het reinigen is heel er snel gebeurt. Wat het opladen tenslotte betreft: na maximaal 1,5 uur kan je de volledige 60 minuten scheren zoals aangegeven in de gebruikshandleiding. Na de eerste oplaadbeurt lijkt het wel dat de laatste 10 minuten het apparaat niet meer zo goed functioneert maar na een paar herlaadbeurten is dit volledig verholpen.

Kortom: na een paar weken weet ik het wel zeker; dit is het beste apparaat dat ik sinds lang heb gehad. Nooit nog een ander!!!

Princeke 03-12-2012
Geschreven voor: Remington Black Diamond-X

Nadat mijn vorige Philips na amper een jaar al defecten vertoonde besloten om eens een ander merk te proberen. Na wikken en wegen beslist om dit toestel aan te kopen wegens goeie referenties op het net en niet te duur in prijs.

Bij het scheren voel je direct dat dit goedkoper materiaal is. Het is ook een stuk zwaarder dan andere scheerapparaten en moeilijk te gebruiken op moeilijke plaatsen (je snor net onder je neus bvb). Na het scheren heb je wel een glad gevoel maar toch lijkt het tijdens het scheren alsof je huid wordt geschuurd. Hier en daar ook een beetje bloed na het scheren. Het reinigen gaat beter dan mijn vorig apparaat al heb ik de indruk dat het klepje van de scheerkoppen niet lang zal meegaan. Trimmer heb ik nog niet gebruikt.

Al bij al zware twijfel of dit wel een goed en degelijk toestel zal zijn op termijn