Kenwood KRF-V7300D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Kenwood KRF-V7300D op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

J.Streden 16-07-2009
Geschreven voor: Kenwood KRF-V7300D

Sinds 2 weken in het bezit van deze Kenwood KRFV700D en ik moet zeggen dat hij niet tegenvalt. Na Onkyo en Sony gekozen voor deze Kenwood omdat hij voor zijn prijs wel heel veel mogelijkheden heeft.
Het was dus afwachten hoe de kwaliteit is.
De 5.1,6.1 en 7.1 mogelijkheden voldoen uitstekend en zeker met films in DTS/Blue ray is het genieten..
Echt een supersound en de kanalen worden goed gefilterd.
Een betere scheiding dan ik van Sony gewend ben. Alleen de muziekweergave is iets minder dan Sony of Onkyo maar voldoet in pure listen mode nog steeds prima aan de huis/tuin en keuken standaard. Let wel, daar zit ook al gauw een 200 euro prijsverschil in. Iets minder is de bediening, in pricipe simpel maar om voor elke bron de perfecte geluidsinstelling te krijgen is het wel even puzzelen. Zo moet je via verschillende knoppen op de ab de bass/treble regelen. Maar eenmaal goed ingesteld klink ie als een klok.Ik kan wel zeggen dat het voor de prijs een uitstekende keuze is.
Plus *prijs
*aansluitmogelijkheden
*vormgeving
*perfect cinemageluid
*vermogen

min *bediening
*koeling zoemt iets

Ik heb nog een Kenwood versterker van 22 jaar oud en die functioneert nog prima dus ik hoop dat het met de levensduur ook wel goed zit.