Sony Netwerk-AV-ontvanger voor thuisbioscoop STR-DN840

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Netwerk-AV-ontvanger voor thuisbioscoop STR-DN840 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

Sonyboy 01-02-2018

Sony loopt naast zijn schoenen

Geen Sony meer na 30 jaar. Sony laat zijn klanten in de kou staan. Op alle modellen geen internetradio meer mogelijk. Sonny heeft eenzijdig deze verbinding verbroken. Geen waarschuwing en geen bericht. Update maar zoveelje wil het helpt toch niet. Helpdesk Sony via telefoon geen service of oplossing. Behandelen hun klanten als zeurkousen. En doenof ze het niet gehoord hebben waarom er geen internetradio meer beschikbaar iis op alle modellen

Pluspunten

• goede geluidskwaliteit
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• geen internetradio meer mogelijk
  • duur in aankoop
  • geen service van Sonny
  • dikke nekken mentaliteit

Erwin 20-03-2017

STR DN 840 van Sonny geen internetradio meer

In de toekomst koop ik geen Sonny toestellen meer. internetradio is niet meer mogelijk daar Sonny voor alle receivermodellen de samenwerking heeft stopgezet. Sonny is niet klantvriendelijk. Binnenkort koop ik een andere recieven met deze mogelijkheid voor een goedkopere prijs zelfde kwaliteit en een betere klantenondersteuning, en service. Sonny toestellen fuck off

Pluspunten

• Geluid
  • Bediening

Minpunten

• Geen internetradio meer
  • Service Sonny
  • Prijs