Onkyo TX-NR3010

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Onkyo TX-NR3010 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,2

danike 12-02-2013
Geschreven voor: Onkyo TX-NR3010

Aangekocht via AV-trader.nl. schitterende service en contact gehad. Toestel perfect geleverd zoals afgesproken; een voorbeeld van hoe het moet.
Ben al jaren (25) Onkyo fanaat; had oorspronkelijk een complete Onkyo set uit de INTEGRA serie en hierop KEF luidsprekers aangesloten met 16mm² OFC kabels. Ben nu overgeschakeld naar een A/V TX-3010 met mijn oorspronkelijke speakers en ik moet toegeven, wat een machtig geluid ! Ben er nog niet uit wat dit toestel allemaal te bieden heeft maar toch de eerste indruk is alvast veelbelovend. Dit monster weegt 25kg en het vergt toch wat moeite om dit op je eentje te kunnen installeren. Ook de kast waarin je deze receiver plaatst dient diep genoeg te zijn om alle aansluitingen te kunnen maken. Ik heb nog geen surround speaker systeem in mijn bezit en weet ook nog niet goed wat te kiezen; misschien kan iemand mij wat tips bezorgen?
Dit is een top-receiver !

F. Goossens 17-04-2013

Hallo,

Ik heb momenteel de Onkyo 507 In combinatie met Boston acoustics a360 en in mijn keuken heb ik inbouwluidsprekers van artsound via zone 2 .
Ik ben van plan om een krachtige receiver te kopen , minstens de Onkyo 818.
Kan jij in zone2 de bas en treble regelen , bij de 507 kan dit niet.

Mvg
F Goossens

doberman12 16-10-2013

hallo danike
als ik je een tip mag geven
Klipsch RF-83B 2-Weg 100DB 250W 29HZ-21KHZ zwart/Reference serie ze klinken geweldig op deze reciever
deze spaekers heb ik nu een jaar en ja de buren gaan klagen
zo laag gaan ze bij correct zijn ze in de aanbieding voor 599,- per stuk waren 1299,-
doberman 12

Quin K 20-02-2013

Danike,

Ik zelf heb nog de TX-NR905B en gebruik de B&W VM1 speakers voor de front, center en zijdes.
Helaas (nog) niet voor de twee achter speakers maar dat komt omdat ik graag een B&W XTC wil maar die zijn erg prijzig.

Deze speakers hebben een hele mooie treble weergave, je zal er geen spijt van hebben. Ik heb dus een 7.1 opstelling dus een subwoofer moet je zeker erbij hebben. Ik heb bijvoorbeeld de SVS Cylinder subwoofer en ik zweer erbij, goed geprijst voor zo'n machtige subwoofer. Zoek het maar op op Google.

Sterker nog als je in de buurt van Rotterdam woont geef ik je een demo. Tip, op marktplaats heb je bijvoorbeeld een set van 5 speakers al voor minder dan 400 Euro!!!

In ieder geval succes en geniet er van.

ps: deze jongen spaart ook voor de TX-NR3010 (Onzin om zo'n 800 Euro meer te betalen voor de TX-NR5010)

Groet,
Quin K