Acer Z3 Aspire Z3751

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Z3 Aspire Z3751 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Douwe van Dijk 27-01-2012
Geschreven voor: Acer Z3 Aspire Z3751

Voor mij tot nu toe onmogelijk om Windows 7 SP1 geïnstalleerd te krijgen. Heel vervelend, Ik heb 64 intern geheugen en het bijbehorende besturings-systeem; dat werkt toch niet echt geweldig. Acer of Windows? Toch ben ik wel content met het apparaat.

Thea Pijl 26-12-2011
Geschreven voor: Acer Z3 Aspire Z3751

Het is een goede computer maar jammer dat HDMI uitgang niet werkt op de Acer website staat ook een bericht gepost op 13-10-2011 dat je de afdek plaatjes moet laten zitten en dat de HDMI niet werkt op de Acer Aspire Z3751. Voel me nu toch zwaar in de maling genomen want alle info duidde er wel op dat er HDMI op zou zitten heb Acer onder tussen wel aan geschreven en wacht nu op een antwoord hoop wel dat ze met een oplossing komen.

frontosa 19-06-2011
Geschreven voor: Acer Z3 Aspire Z3751

ik heb de Z3751 een paar dagen in het bezit, en ik ben tevreden over deze multimedia pc.
het touchscreen werkt prima en is een leuk speeltje, prachtig HD beeld zeer scherp en natuurlijk.
ingebouwd geluid vind ik matig en ook als je je speakers aansluit op de daarvoor bestemde aansluitingen heb je alleen maar stereogeluid, heb het opgelost door een externe 5.1 geluidskaart aan te sluiten.
een nadeel vind ik dat de HDMI POORT niet werkt, heb mijn plasma via een HDMI KABEL aangesloten maar word niet gededecteerd, kan de poort ook niet terugvinden in de hardware van de Z3751.
ik ga daarover nog contact opnemen met Acer, ook omdat er duidelijk in de specificaties word aangegeven dat hij over een HDMI uitgang beschikt.
vormgeving is erg mooi, en de snelheid van de processor is snel genoeg om alle toepassingen prima uit te voeren.

Nico Bol 07-12-2011

Ik kan de HDMI uitgang nergens vinden, ligt dat aan mij?