Packard Bell iXtreme D5130

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell iXtreme D5130 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

Edwinvans 13-11-2010
Geschreven voor: Packard Bell iXtreme D5130

Deze Packard Bell gekocht in de veronderstelling dat de koop van een A-merk gepaard gaat met de service van een A-merk. Wat een desillusie!
Eind juli 2010 deze PC die het vanaf dag 1 niet fatsoenlijk heeft gedaan (opstart problemen) na contact met het call center van Packard Bell opgestuurd voor service. Na een week of 3 kreeg ik bericht dat het apparaat klaar was en ik het binnen 3 werkdagen kon terug verwachten. Na een week maar eens gebeld want er kwam niets... Dat bleek een foutje te zijn, het wachten was op onderdelen. Inmiddels is het hald november en op 4 november weer het bericht gehad dat binnen 3 werkdagen het ding afgeleverd zou worden. Dat bericht had ik begin oktober ook al eens gehad. Ik heb talloze keren gebeld met het call center van deze prutsfirma, die mensen kunnen er ook niets aan doen, maar iemand van Packard Bell zelf krijg je niet te spreken, ook niet als je daar herhaaldelijk om vraagt. Kortom, als je een PB (of een Acer, want dat is hetzelfde bedrijf) koopt doe dan dan vooral een jaar voordat je eigen PC de geest geeft, want kennelijk begrijpen ze daar niet waarom iemand een nieuwe PC koopt. Inmiddels heb ik een nieuwe PC gekocht.
Ik koop NOOIT meer een PB product, sterker nog, ik wil het gratis niet eens hebben!

Marco19701 25-12-2009
Geschreven voor: Packard Bell iXtreme D5130

Zelden zoveel spijt gehad van een aankoop. Waar te beginnen? Bij het toetsenbord dat bijna niet de bedienen is. Bij de monitor waar teksten zowat onleesbaar op zijn? Ook de nieuwe versie van Windows, windows 7, blinkt uit in een volkomen gebrek aan elementaire gebruikersvriendelijkheid. Spijt als haren op ons hoofd...