Acer Aspire X3812

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire X3812 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

DinandR 04-08-2010
Geschreven voor: Acer Aspire X3812

Ik heb deze desktop nou ongeveer een half jaar. Wat me opvalt is: slechte geluidskwaliteit, helemaal niet geschikt voor gamen. Als je deze pc koopt voor gewoon internet, e-mailen enzovoort is deze computer uitstekend. Meer dan dat niet ..

Betrue42 18-03-2010
Geschreven voor: Acer Aspire X3812

Ik heb deze computer in december 2009 aangeschaft. Wat positief opvalt is het lage geluidsniveau in vergelijking met mijn vorige computer uit 2004. Ook is de behuizing een stuk kleiner, minder dan de helft van mijn vorige computer. Het besturingssysteem Windows 7 bevalt ook erg goed, de opstart tijd is ongeveer 10 keer sneller dan in Windows XP. Het knopje om de computer aan te zetten doet wat minder solide aan, maar de vormgeving is leuk. Als de computer in standby staat geeft het een knipperende blauwe balk.

Johmar 13-03-2010
Geschreven voor: Acer Aspire X3812

Een trage computer; wel mooi beeld, geluid is waardeloos en haperig.....

ronirosp 20-12-2009
Geschreven voor: Acer Aspire X3812

Ik had me voorgenomen om voor de kerst een nieuwe PC aan te schaffen. Zodoende de laatste 3 maanden eens goed rondgekeken. Uiteindelijk deze Acer Aspire X3812 met 22 inch monitor (X223HQ) er bij aangeschaft. PC heeft 4 GB intern geheugen en 500GB HD. Ben er zeer tevreden over, zeker als je weet dat ik een oudere PC had van meer dan 7 jaar. Heb hem nu een paar dagen in bezit en bevalt mij prima. Helder beeld en lekker snel.