HP Pavilion Elite m9480nl Desktop PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion Elite m9480nl Desktop PC op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

simon_luybe 30-01-2009

Na goede ervaring met vorig HP mediacenter PC gekozen voor deze M9480. Eerste dag liep de computer al vast na update van Vista. HP support stuurde gratis hersteld DVD's, duurde wel bijna drie weken, maar computer loopt nu gesmeerd en geruisloos. Voor het geld en in vergelijking met de vorige set wel enkele minpuntjes. Het toetsenbord maar vooral de muis zijn van mindere kwaliteit dan verwacht mag worden. HDMI aansluiting ontbreekt, staat wel bij eigenschappen op de HP website. Ook had een aparte DVD speler naast de brander niet misstaan maar verder niets dan lof. De beeldkwaliteit met mijn iiyama 26inch monitor is uitstekend en het geluid aangesloten op een Logitech Z2300 is perfect. Kortom: een topmodel waarbij de accessoires tegenvallen.