HP Pavilion a6110.nl PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion a6110.nl PC op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

wies 21-11-2007
Geschreven voor: HP Pavilion a6110.nl PC

Na 5 jaar een hp pc ...gehad ,op zoek naar een nieuwe met vista uitgekomen op de a6110 prima pc bijna geruisloos makkellijk om te bedienen heel tevreden en een goede prijs gaat zeker weer 5 jaar mee.

Danny1970 02-11-2007
Geschreven voor: HP Pavilion a6110.nl PC

PC sinds een week in bezit, bevalt tot nu toe nog goed. Nog niet zo veel mee gedaan, Internet opnieuw aangesloten en mijn digitale foto's teruggezet. Besturingssysteem is Windows Vista, dus het ziet er allemaal net even wat mooier uit. Vergeleken met mijn oude PC is deze supersnel.
Er zit een brander in voor CD-ROM en DVD. Ook een extra drive waarmee je op speciale CD's ook het etiket kunt branden door middel van speciale licht technieken. (light subsribe)
Let wel even op dat je direct een backup schijf aanmaakt, dat kun je eenmalig doen.
Er worden namelijk geen software schijven meegeleverd.
Ook moet ik nog een speciale kabeltje kopen voor mijn printer omdat de PC alleen maar over USB poorten beschikt en geen ‘brede’ parallel poorten.