Medion Multimedia PC 6385 (Intel Core 2 Duo E6300 / 1860)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion Multimedia PC 6385 (Intel Core 2 Duo E6300 / 1860) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

ARjan12 26-05-2007

Ik dacht een stille pc gekocht te hebben, maar de harde schijf die er in zit is verre van geluidsloos. Verder vond ik het opvallend dat de performance Score die Windows vista berekend op 4,1 uitkomt omdat dit de score is voor het geheugen. Ik vind dit toch wel laag voor een pc met 2 GB geheugen erin. De overige componenten gaven allemaal een score rond de 5 punten en dat is natuurlijk wel goed. Ik ben benieuwd naar de ervaringen en scores van andere kopers over de

Mijn scores zijn

processor: 4,8
geheugen: 4,1
grafisch: 4,6
grafische weergave voor spellen: 4,8
primaire vaste schijf: 5,9

PC - Roel 23-02-2007

Dit is dezelfde pc als de Mocrostar. Ik heb zo`n ding gekocht, voorheen altijd zelf pc`s samen gesteld. Ik was aan vervanging toe van mijn PC, en wilde weer zelf een opbouwen. Maar na een optel sommetje van de onderdelen kom je bij een zelfbouw duurder uit, ook al vanwege dat de software bij deze complete PC is (Vista). Maar even terug over deze PC, de Medion / Microstar. Ik ben er dik tevreden over, superstil en razend snel, ook voor video bewerking. De enige minpuntjes naar mijn mening, de TV kaart is maar niks als je een Hauppauge gewend bent, die heb ik ook omgezet. Het aantal PCI sloten konden er 2 meer zijn. De kast is een beetje, nou kon iet zwaarder materiaal zijn. Hij is stevig als die in elkaar zit, maar haal je een zijwandje eraf is dit net blik.
Een aantal weken in bezit, en tot nu toe dik tevreden.