HP s5200 Pavilion Slimline s5220nl Desktop PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP s5200 Pavilion Slimline s5220nl Desktop PC op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Turbot 06-09-2010

De computer heeft de twijfelachtige eer om onze slechtste aankoop ooit te zijn. Bij de 1e installatie liep het kreng al vast. Gebeld naar MM Rijswijk. Advies: probeer het opnieuw te installeren. Toen al had ik het apparaat direct terug moeten brengen. Stom, stom. Het apparaat liep daarna om de haverklap vast. MM helpdesk was zo aardig om het intern geheugen te vervangen met die van het showroommodel. Helaas dit bracht geen soelaas. Toen uiteindelijk maar naar HP zelf verstuurd. Kreeg het apparaat binnen een week terug (netjes) maar bij het aanzetten liep het geheel meteen weer vast. (Ze hadden de harde schijf vervangen). Weer gebeld met HP. Advies: installeer het apparaat opnieuw. Gedaan maar zeer regelmatig loopt het apparaat vast. Meestal bij het opstarten maar soms ook na een tijdje werken. Paar maanden geleden weer gebeld met HP. Advies: installeer de computer opnieuw. (Ze wilden het apparaat niet vervangen). Heb ik niet gedaan. Ben murw gebeukt ... Breng het apparaat morgen maar naar MM. Zij zullen het wel opsturen dus ik schat weer 3 weken kwijt. Pas als een apparaat 3 maal ter reparatie is aangeboden mag je een nieuw exemplaar verlangen volgens MM. Dus nog 2 maanden doorbijten. Helaas is de lol er wel vanaf. Hebben de pech net een 'maandagmorgen' exemplaar te hebben. Onze zoon die dit apparaat van ons cadeau had gekregen werkt nu steeds op mijn iMac (Apple). Dit apparaat werkt gelukkig wel ALTIJD probleemloos. Hadden we hem ook maar een iMAC gegeven.....

Boy19888 11-02-2010

Hey,

Paar maanden in bezit. Ben er ook erg tevreden mee. Windows 7 vond ik niet wennen, ging vanzelf. (Misschien omdat ik van vista af kwam.)

Doet alles wat gevraagd wordt, zwaar tot licht werk.

Beeld is mooi, geluid via boxen is ook erg mooi.

marduk666 09-12-2009

Heb hem vorige week aangeschaft voor 575 euri incl. verzendkosten. En ben er dik tevreden over. Zware HD content speelt hij moeiteloos af via VLC player en AC3filter. Vooraf is windows 7 geinstalleerd en uiteraard de nodige troep van HP. Maar deze zijn vrij eenvoudig te verwijderen. Heb dus alles eraf gegooid + de probeer versie van norton, AVG erop en hij loopt als de spreekwoordelijk trein. Windows 7 is ff wennen, want ik kom van het vertrouwde XP maar na een paar dagen is dat ook weer eigen. Heb hem via HDMI aangeloten op de TV (via Pioneer receiver). Schitterend beeld en geluid en nog relatief stil ook! Kortom: een aanrader.

koen123 02-12-2009

Heb deze computer nu 2 dagen in bezig, besteld via funprice en met 4 dagen binnen.

Aansluiten zeer gemakkelijk, mooi klein kastje en maakt weinig geluid.

Heb nog geen echt zware spellen etc gespeeld, maar speelt met moeite zware videobestanden af en kan meerdere applicaties tegelijk gebruiken dus dat moet geen probleem zijn.

Tot nu toe zeer te spreken!

Mv Gr Koen

HPs5220nl 12-11-2009

Vorige week de HP s5220nl met een aanbieding gekocht, incl HP 2309m full HD beeldscherm voor E 677,-
Superstil en makkelijk in gebruik. Windows 7 voorgeinstalleerd, helaas zonder MS office. Wel een 60 dagen probeer versie.

Heb al verschillende zware programma's en games geprobeerd. Games als COFD, Falout 3 en Dargon Age Origin. Zag er super en snel uit. De HDMI 1.3 uitgang maakt deze PC echt compleet, zodat beeld en geluid full HD worden weergegeven.

Ik zal deze review na een paar maanden bijwerken voor meer ervaringen.

Een dikke 9!