Acer EL1600 eMachines EL1600

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer EL1600 eMachines EL1600 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

bitty6710 23-12-2013
Geschreven voor: Acer EL1600 eMachines EL1600

Een kennis van mij heeft deze computer. Hij is goedkoop, maar niet geschikt voor een ander besturingssysteem dan Windows XP. Onlangs geprobeerd om Linux Ubuntu 12.04 LTS te installeren. Veel fouten, en weigerachtige hardware. Pakketten bleken niet installeerbaar. Vooral wat betreft hardware bevindt deze computer zich in de onderste regionen van de ranglijst.
Absolute afrader! Investeer liever een paar honderd euro meer in een goede desktop pc!

willem1961 29-01-2010
Geschreven voor: Acer EL1600 eMachines EL1600

Prima computer voor internet en het downloaden en scannen van foto's. Ik heb deze computer met Windows XP, Works 9, keyboard, muis en 20 inch beeldscherm voor 199 Euro op de kop getikt. Ik ben zeer tevreden over dit koopje.

Raian 10-01-2010
Geschreven voor: Acer EL1600 eMachines EL1600

Nog steeds probleemloos, bij geringe belasting is in ieder geval mijn exemplaar bijzonder stil. Bij een zwaardere belasting kan er inderdaad een soort gedempt stofzuigergeluid optreden, maar dit heb ik geforceerd. Virusscan + andere taken + branden. Dan draaien alle koelers blijkbaar op volle kracht. Ik stoor me er niet aan,
ik weet wat ik op dat moment van het (vrij eenvoudige) systeem vraag. Voor de "normale" gebruiker qua prijs/kwaliteit
nog steeds aan te raden, wat mij betreft.
Beeld- en geluidskwaliteit hangt sterk af van de toepassingen en beeldscherm/luidsprekers, voor mijn doeleinden prima.

FrederkB 04-12-2009
Geschreven voor: Acer EL1600 eMachines EL1600

Heb dit aparaat gekocht om als multimediabakje te dienen naast mijn flatscreen TV. Helaas maakt de ventilator van de voeding veel te veel lawaai om hiervoor te kunnen gebruiken. Een afrader voor dit doeleinde.

Alfalfa 01-11-2009
Geschreven voor: Acer EL1600 eMachines EL1600

Mooi ding gekocht voor ruim onder 200 in de aanbieding. Goed voor internet en msn en spelletjes. Lekker snel maar mijn schijf is nog bijna leeg want alle troep die erop stond heb ik weggegooid die ik niet nodig had.